Recenzia: Percy Jackson a bohovia Olympu (seriál)

Recenzia: Percy Jackson a bohovia Olympu (seriál)

Zakázané dieťa na nebezpečnej výprave za ukradnutým bleskom samotného Dia. Zabráni apokalyptickej voj­ne? 

15. 3. 24
Fandom.sk

Recenzia – Duna: Časť druhá (film)

Recenzia – Duna: Časť druhá (film)

Epický majstrovský kúsok! Veľkolepá a geniálna pocta Frankovi Herbertovi, ktorú musí vidieť každý fanúšik scifi. 

7. 3. 24
Fandom.sk

Recenzia: Chlapec a volavka (film)

Recenzia: Chlapec a volavka (film)

Aby človek udržal rovnováhu medzi svetmi, musí niečo obetovať. Nie vždy tá obeť stojí za to, ale občas sa vyplatí. 

13. 2. 24
Fandom.sk

Recenzia: Pátranie za deviatimi horami (film)

Recenzia: Pátranie za deviatimi horami (film)

Červená čiapočka spoločne s Popoluškou riešia vraždu kráľovského kaderníka. Kto z hostí na bále je vrah? Podarí sa im ho odhaliť do polnoci? 

29. 11. 23
Fandom.sk

Recenzia: Koleso času, 2. séria (seriál)

Recenzia: Koleso času, 2. séria (seriál)

Pokračovanie fantasy seriálu sa nesie v duchu hľadania legendárneho rohu a je plné intríg a zvratov. 

17. 10. 23
Fandom.sk

Recenzia: V raji (film)

Recenzia: V raji (film)

Biotechnologická spoločnosť AEON našla po rokoch výskumu spôsob, ako zaručiť ľuďom nesmrteľnosť. 

19. 9. 23
Fandom.sk

Recenzia: Elementy (film)

Recenzia: Elementy (film)

Hovorí sa, že protiklady sa priťahujú. Čo ale v prípade, ak je jeden z ohňa a druhý z vody? Oplatí sa vidieť animák v štýle Rómea a Júlie? 

3. 8. 23
Fandom.sk

Recenzia: Super Mario Bros vo filme (film)

Recenzia: Super Mario Bros vo filme (film)

Remeselníci všetkých zemí, spojte sa! Legendárna inštalatérska dvojica je opäť tu. Ponúka skvelý zážitok pre veľkých i malých, tak neváhajte. Berte hasák, deti a vyrazte do kina. 

3. 5. 23
Fandom.sk

Ohnivé pero - jar 2023: Posledná akcia

Ohnivé pero - jar 2023: Posledná akcia

,,Čo robíš?" začudovala sa Anna, keď pocítila vpich. ,,Implantát si nespomínal." 

24. 4. 23
Fandom.sk

Recenzia: Boj o budúcnosť (film)

Recenzia: Boj o budúcnosť (film)

V blízkej budúcnosti je ekosystém Zeme vážne narušený klimatickou zmenou, znečistením, vojnami a technologickým pokrokom. 

20. 4. 23
Fandom.sk

Recenzia: 65 (film)

Recenzia: 65 (film)

Predstavte si, že stroskotáte s vesmírnou loďou na planéte plnej dinosaurov. Máte? Dokážete proti nim bojovať a hľadáte cestu k záchrannému modulu. Fajn. A potom zistíte, že sa blíži obrovský asteroid. 

30. 3. 23
Fandom.sk

Recenzia: Úžasný Maurice (film)

Recenzia: Úžasný Maurice (film)

Na filmovú scénu prichádza ďalší z príbehov zo sveta Plochozeme. Tentoraz divákov bude baviť tučný kocúr a banda potkanov. 

17. 3. 23
Fandom.sk

Recenzia: Willow (seriál)

Recenzia: Willow (seriál)

Legendárny čarodejník sa vracia, aby opäť čelil zlej kráľovnej Bavmorde. Prejaví sa tá, ktorú pred dávnymi rokmi zachránil, a naplní sa proroctvo? 

28. 2. 23
Fandom.sk

Recenzia: Snivokraj (film)

Recenzia: Snivokraj (film)

Kto z nás nemá rád sny? Koľkí by radšej zostali v krajine snov, než by sa prebudili? Snívať je krásne, ale môže byť aj nebezpečné. 

17. 2. 23
Fandom.sk

Kalendár


Recenzia – Morská príšera (film)

Recenzia – Morská príšera (film)

Do plachiet fúka svieži vietor, nad sťažňami prelietavajú čajky. Odvážni námorníci stoja na prove lode, aby dostali ďalšiu korisť, za ktorú im bohato zaplatia. Sú však príšery skutoční nepriatelia? 

30. 1. 23
Fandom.sk

Recenzia: Pinocchio Guillerma del Tora (film)

Recenzia: Pinocchio Guillerma del Tora (film)

Chlapec z borovicového dreva ožíva a vydáva sa na cestu, aby pochopil, kto vlastne je a prečo je smrť taká dôležitá pre život. 

4. 1. 23
Fandom.sk

Recenzia: Trol (film)

Recenzia: Trol (film)

Kde bol, tam bol, z kameňa povstal trol. Skupina hrdinov stojí proti mytologickému tvorovi a snaží sa ho zastaviť skôr, ako zničí celú krajinu. Podarí sa im to? 

16. 12. 22
Fandom.sk

Recenzia: Škola dobra a zla (film)

Recenzia: Škola dobra a zla (film)

Po úspešnej sérii o Harry Potterovi, nepodarenom spracovaní Percy Jacksona a ďalších viac či menej kvalitných snímkach, prichádza Škola dobra a zla. 

25. 11. 22
Fandom.sk

Ohnivé pero - jeseň 2022: Conan a vládkyňa nechutnosti.

Ohnivé pero - jeseň 2022: Conan a vládkyňa nechutnosti.

Hlučne si odgrgol a odložil čutoru s pivom na podstavec pred jaskyňou. Zastokol obitú sekeru za pás, zobral z oceľového koša fakľu a keď ju zapálil, vstúpil do temnoty. 

14. 11. 22
Fandom.sk

Vianočná poviedka: Šťastné a veselé

Vianočná poviedka: Šťastné a veselé

Dedo vystúpil zo saní, nabil pelendrekovú pušku a vytasil lízatko. Prešiel k Rudolfovi a pokúsil sa ho potľapkať po pleci, ale ten hajzel uhol a otvoril papuľu v desivom úsmeve. Klaus ho radšej ďalej nedráždil a iba si pomedzi špinavobiele fúzy dačo nezrozumiteľné zašomral. Dnes sa musel na odvoz spoľahnúť 

24. 12. 14
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2013: Macko

Ohnivé pero Q2 2013: Macko

Mama opäť zašívala plyšového leva. Bol to Alex, chlapcov najväčší hrdina, ale hlava mu už na krku dobre nesedela. Nebolo sa čomu čudovať, po poslednom súboji v detskej izbe bol malý Peťo rád, že to vôbec prežil. 

21. 10. 13
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2012: Projekt EVA

Ohnivé pero Q2 2012: Projekt EVA

Boris Andrejevič prebehol chodbou ako posledný a narazil do skorodovanej steny. Zadunelo to. Svetlo nad nimi krátko zablikalo, ale chodba mlčala. Major, kľačiaci za deravým sudom, si s úľavou vydýchol a nováčika nepokarhal. Bolo nepochopiteľné, ako mohlo velenie poslať na takúto dôležitú misiu žabiaka – sotva pätnásťročného chlapca.

28. 11. 11
Fandom.sk

Malá analýza Ceny Fantázie 2011 podľa názvov poviedok

Tak a máme tu deviaty ročník najprestížnejšej súťaže poviedok žánru fantasy, science-fiction a hororu na Slovensku, Ceny Fantázie. Termín uzávierky pred pár dňami vypršal a ako jednotlivé kúsky prichádzali k vyhlasovateľovi, mali sme možnosť vidieť názvy poviedok a kochať sa ich každodenným nárastom. Konečný počet sa zastavil na rekordnom čísle.

6. 6. 11
Fandom.sk

Fantastické údery v Žiline

Začiatkom mesiaca, presnejšie 3. – 10. 10. 2010 sa v Žiline konal siedmy ročník Žilinského literárneho festivalu s témou – Dobrodružstvo myslenia. Súčasťou festivalu sa stali aj dve zaujímavé akcie, ktoré majú veľa spoločného s fantastikou.

14. 10. 10
Fandom.sk

ISTROCON 2010 – najočakávanejšia akcia slovenského fandomu

V závere minulého týždňa, 17. – 19. 9. 2010, sa v bratislavskom Istropolise uskutočnil 23. ročník festivalu Istrocon spoločne so 7. ročníkom Comics salónu.

23. 9. 10
Fandom.sk

Ohnivé pero Q3 2009: Posledný z Lost Springs

Ohnivé pero Q3 2009: Posledný z Lost Springs

Bol pochmúrny sobotný podvečer. Dane Travis, tajomný pištoľník s tvárou dogy, mal náladu pod psa a predieral sa záclonou šedého dažďa na pláňach Wyomingu keď jeho nikdy nekončiacu cestu zastavilo malé a dávno opustené mestečko Lost Springs.

26. 10. 09
Fandom.sk