Komiks - James Bond: Vargr

Komiks - James Bond: Vargr

Aj agenti s povolením zabíjať majú právo na výlet. No Bond nenavštívil Helsinki kvôli vychýreným reštauráciám ani kvôli krásnym hotelom. Jeho výlet má trochu osobnejší účel. Niekto zabil agenta 008 a to Bond nemôže len tak nechať. 

8. 12. 15
Fandom.sk

Komiks: A Train Called Love

Komiks: A Train Called Love

Tvrdiť, že Garth Ennis dokáže napísať romantický príbeh, ktorý by sa dal prirovnať k telenovelovým výplachom Rosamundy Pilcherovej, je ako vravieť, že adaptácia komiksu Preacher bude lepšia než nám naznačil trailer. 

1. 12. 15
Fandom.sk

Komiks: Klaus

Komiks: Klaus

Toto je komiks o mužovi mnohých mien, ktorý je zjavne Pán času a jeho TARDIS je zamaskovaná ako kočiar ťahaný sobmi. Santa Klaus, Svätý Mikuláš, Kris Kringle, Dedo Mráz, to sú iba niektoré z mien známeho obdarovávača de­tí… 

24. 11. 15
Fandom.sk

Komiks: Citizen Jack

Komiks: Citizen Jack

Keď sa povie politika, vybaví sa mi miestnosť plná ľudí hádajúcich sa o zákonoch a ustanoveniach, ktorí za tú činnosť dostávajú prehnane vysoký plat. A určite nie som jediný, kto považuje politiku za frašku. 

17. 11. 15
Fandom.sk

Komiks: Joe Golem

Komiks: Joe Golem

Postavy z príbehov Mikea Mignolu sú väčšie než život. Výborným dôkazom je jeho najznámejší výtvor Hellboy. Ten sa okrem komiksov (ako hlavná alebo vedľajšia postava) objavil aj vo filmoch (hraných, aj animovaných), knihách a videohrách. 

9. 11. 15
Fandom.sk

Komiks - Secret Wars: Agents of Atlas

Komiks - Secret Wars: Agents of Atlas

Kedysi dávno, keď sa Marvel Comics nazývali Timely Comics a Stan Lee bol scenáristicky v plienkach, vznikalo mnoho komiksových postáv, ktoré sú pre dnešných čitateľov veľkou neznámou. 

3. 11. 15
Fandom.sk

Komiks: Fistful of Blood

Komiks: Fistful of Blood

Kedysi dávno, veľmi dávno, v nie veľmi vzdialenej budúcnosti, do mesta, ktorého meno sa neustále menilo, zavítala ona. Blond vlasy, modré oči a telo bohyňe. Samozrejme, že také sexy stvorenie pritiahne nechcenú pozornosť… 

27. 10. 15
Fandom.sk

Komiks: Switch

Komiks: Switch

Vydavateľstvo Image Comics vie, do koho investovať. Stjepan Šejić sa veľmi rýchlo prepracoval medzi kresličskú elitu, vďaka tomu, že svojou kresbou dokáže perfektne vystihnúť charakter danej postavy. 

20. 10. 15
Fandom.sk

Komiks: Mythic

Komiks: Mythic

Veda je klamstvo. Všetko, čo bolo kedy povedané o tom, že niečo ako mágia a magické stvorenia nejestvujú, bola lož. Mladík menom Nate Jayadarma sa o tom presvedčil pre piatimi týždňami. 

13. 10. 15
Fandom.sk

Komiks: Battle Chasers

Komiks: Battle Chasers

V roku 1998 sa kresliči J. Scott Campbell, Humberto Ramos a Joe Madureira rozhodli založiť Cliffhanger, značku, pod ktorej hlavičkou by boli vydávané nesuperhrdinské komiksy. Najkontroverznejším titulom bola séria Battle Chasers Joea Madureira. 

6. 10. 15
Fandom.sk

Komiks: The Paybacks

Komiks: The Paybacks

Chcete byť superhrdinom? Chcete mať velitelstvo vybavené najnovšou technológiou, cool vecičkami a strojom, ktorý robi PING? Nenarafičili ste vraždu svojich rodičov a nezdedili ste ich prachy a komorníka? Vyberte si pôžičku od záhadného pána Piercea. 

29. 9. 15
Fandom.sk

Komiks: The Autumnlands

Komiks: The Autumnlands

Všetko sa to začalo v meste Keneil, najzápadnejšom zo Sedemnástich miest nad Pláňou. Všetci vedeli, že sa to blíži, že to je nevyhnutné. Zo sveta sa začína pomaly vytrácať mágia, ktorá sa používa denne aj na tie najobyčajnejši­e úkony. 

22. 9. 15
Fandom.sk

Komiks: Rick and Morty

Komiks: Rick and Morty

Za zrod Ricka a Mortyho môže Justin Roiland a jeho krátke animované video nazvané „The real adventures of Doc and Marthi“. Celé to začalo ako paródia na trilógiu Návrat do budúcnosti, ktorou chcel Roiland naštvať filmové štúdio Universal. 

15. 9. 15
Fandom.sk

Komiks: Drive

Komiks: Drive

Niektorí ľudia si myslia, že život je nalinajkovaný od začiatku do konca. Žijú v omyle. V skutočnosti je život sledom udalostí, ktoré sa nedejú tak, ako chcete. Ale väčšina ľudí rada žije v omyle. Muž živiaci sa ako šofér nepatrí medzi nich. 

8. 9. 15
Fandom.sk

Recenzia - Hank Johnson: Agent of HYDRA

Recenzia - Hank Johnson: Agent of HYDRA

Hank Johnson je jeden zo šťastlivcov, ktorí sa rozhodli pre lepší život. Má manželku, tri deti a robí čo môže, len aby sa im postaral o lepší život. No niekedy je to ťažké. Ako vtedy, keď základňu Hydry prepadol Nick Fury, kopol Hanka do hlavy a zastrelil jeho kolegu Gerryho. 

1. 9. 15
Fandom.sk

Komiks: The Eltingville Club

Komiks: The Eltingville Club

Dorkin je držiteľom niekoľkých ocenení a môže za to aj fakt, že si výborne dokáže uťahovať z nerdov a geekov. Sám k nám totiž patrí. Vie, ako argumentujeme, čo nás dokáže nahnevať a aké ťažké je niekoho presvedčiť o tom, že vy máte pravdu. Vďaka tomu vznikol aj jeho magnum opus The Eltingville Club. 

25. 8. 15
Fandom.sk

Komiks: John Flood

Komiks: John Flood

Pred desiatimi rokmi pracoval John Flood pre vládu. Jeho zamestnávatelia sa rozhodli, že by nebolo zlé pohrabať sa Johnovi v mozgu a pokúsiť sa odstrániť jeho schopnosť zaspať. A uspeli. John nepotrebuje spánok, ale jeho nespavosť má vedľajšie účinky. 

18. 8. 15
Fandom.sk

Komiks - Mad Max: Fury Road

Komiks - Mad Max: Fury Road

Za dávnych čias, keď svetu vládli Spice Girls a hry boli hlavne o príbehu a nie grafike, sa mi do rúk dostala hra menom Fallout. Atmosféra beznádeje, dialógy, príbeh a hrateľnosť sa postarali o to, že sa z Falloutu stala moja srdcovka. Časom som zistil, že v hre sú odkazy na mnohé veci. Godzillu, Doctora Who, Stopárovho sprievodcu galaxiou a niečo menom Mad Max. 

11. 8. 15
Fandom.sk

Komiks: The Legacy of Luther Strode

Komiks: The Legacy of Luther Strode

Zatiaľ čo v prvom príbehu sme boli svedkami prerodu nerda a geeka v zabijáckeho vazbiča, ktorý chcel byť superhrdinom, v druhom dieli zistil, že s veľkou silou prichádza veľa nepriateľov. Ale odkiaľ pochádza sila Luthera Strodea? To zistíme v príbehu The Legacy of Luther Strode. 

4. 8. 15
Fandom.sk

Komiks: We Stand on Guard

Komiks: We Stand on Guard

Brian K. Vaughan je v našich končinách varený-pečený. Jeho séria Y: Poslední z mužů si u nás našla fanúšikov, podobne ako Smečka z Bagdádu a prvý book epickej ságy zvanej Sága. Pre svoj najnovší komiks si vybral Brian kontroverznú tému, hlavne pre Američanov. 

21. 7. 15
Fandom.sk

Komiks: Barb Wire

Komiks: Barb Wire

Svet je v hajzli. A keď je svet v hajzli, musíte si nejako poradiť. Niektorí ľudia pre jedlo a peniaze zabíjajú alebo kradnú, iní poctivo zarábajú prácou. Medzi takých poctivcov patrí aj Barb, ktorá sa živí ako lovkyňa ľudí. 

14. 7. 15
Fandom.sk

Komiks: Where Monsters Dwell

Komiks: Where Monsters Dwell

Garth Ennis je autorom vtipných, nechutných, antipatriotických, anticirkevných, nie práve superhrdinských komiksov. To vie každý riadny čitateľ komiksov. Ale je tu jeden Ennisov talent, o ktorom mnohí čitatelia nevedia. 

7. 7. 15
Fandom.sk

Komiks: Providence

Komiks: Providence

Mám rád tvorbu H. P. Lovecrafta a tvorbu Alana Moorea. A ešte radšej mám, keď táto dvojica spolupracuje. Teda, ak sa Moore inšpiruje Lovecraftovými dielami a splodí niečo krásne temné, zvrhlé a príťažlivé zároveň. 

30. 6. 15
Fandom.sk

Kalendár


Komiks: All Star Section Eight

Komiks: All Star Section Eight

Keď sa zídu dvaja Íri, väčšinou sa prelieva pivo, spievajú odrhovačky a nenávidí Británia. Ale niekedy výnimočne stvoria niečo, čo sa zapíše do podvedomia mnohých ľudí. Reč je o írskych autoroch Garthovi Ennisovi a Johnovi McCreovi. 

23. 6. 15
Fandom.sk

Komiks: Constantine: The Hellblazer

Komiks: Constantine: The Hellblazer

Už sú to dva roky, čo nás naveky opustil John Constantine, mág a hajzel v jednom. Muž, ktorý dokázal poslať do riti samotného pána pekla s úškrnom na tvári, cigaretou v ústach a pozdvihnutým prostredníkom. No v DC Comics si nedajú pokoj a rozhodli, že je načase odštartovať novú sériu s podtitulom Hellblazer. 

16. 6. 15
Fandom.sk

Komiks: Airboy

Komiks: Airboy

Modernizácie klasických, prípadne zabudnutých komiksových postáv sú v obľube už niekoľko rokov. Každý vie o tom, ako oživená značka Valiant pomaly ale isto začína dominovať trhu menších vydavateľstiev. 

9. 6. 15
Fandom.sk

Komiks - The Auteur: Sister Bambi

Komiks - The Auteur: Sister Bambi

Tak aby bolo jasné, som v tom nevinne. Pôvodne som chcel písať o lovecraftovskej sérii Providence od Alana Moorea, prípadne prvom čísle série Material Aleša Kota. No potom mi na tu pristálo pokračovanie jedného z najúchylnejších a najčudnejších komiksov… 

2. 6. 15
Fandom.sk

Komiks: Oh, Killstrike

Komiks: Oh, Killstrike

Deväťdesiate roky boli pre komiksy zvláštnym obdobím. Všetko bolo extrémne. Takmer každý mal kybernetickú končatinu, kožený kostým so stovkami vreciek, cerili sa zuby, prsili sa prsia, napínali sa svaly a superhrdinovia po sebe neustále vykrikovali. 

26. 5. 15
Fandom.sk

Komiks: The Infinite Horizon

Komiks: The Infinite Horizon

Greg Berlanti je momentálne jedným z najospevova­nejších scenáristov a režisérov v očiach mnohých fanúšikov komiksov. Vďaka nemu vznikli seriálové adaptácie komiksových sérií Green Arrow a Flash. A aby sa nenudil, zamestnávatelia mu dohodili seriálovú Supergirl (prvé trailery sa objavili minulý týždeň) a tímovku Legends of Tomorrow. 

19. 5. 15
Fandom.sk

Komiks: Secret Wars

Komiks: Secret Wars

Prvé Secret Wars, ďalej iba Tajné vojny, boli svetu predstavené v roku 1984. Za tento megakonflikt nemohol spor medzi Dr. Doomom a Mr. Fantasticom, ani Galactus, ale spoločnosť Mattel. 

12. 5. 15
Fandom.sk