Predstavujeme - Henrich H. Hujbert: Dračia šupina

Predstavujeme - Henrich H. Hujbert: Dračia šupina

Po niekoľkoročnej prestávke sa o slovo opäť prihlasuje skúsený slovenský autor Henrich H. Hujbert svojou najnovšou fantasy knihou s názvom Dračia šupina. 

17. 8. 23
Fandom.sk

Recenzia – Henrich H. Hujbert: Zima mŕtvych

Recenzia – Henrich H. Hujbert: Zima mŕtvych

1. 11. 19
Fandom.sk

Recenzia - Morhen: Piaty živel

Recenzia - Morhen: Piaty živel

Kniha pre tých, ktorí sa chcú nechať vtiahnuť do sveta slovanských mýtov, bohov a bájnych bytostí. Kniha, ktorá je iná než ostatné, nosiace nálepku slovanská fantasy. Prečo? 

29. 12. 14
Fandom.sk

Pozvánka: Krst knihy Morhen – Piaty živel

Pozvánka: Krst knihy Morhen – Piaty živel

Tento týždeň prichádza na trh nová kniha so slovanskou tematikou Morhen – Piaty živel autora Henricha H. Hujberta. Päť poviedok, ktoré čitateľov zavedú do čias našich predkov. Nebude núdza o čarovné bytosti, kúzla, pohanské sviatosti, no zažijeme aj krvavé súboje či krehkú lásku. 

11. 12. 14
Fandom.sk

Kto vyhral v súťaži o knihu Morhen – posledná kliatba?

Kto vyhral v súťaži o knihu Morhen – posledná kliatba?

Fandom.sk v spolupráci s vydavateľstvom Artis Omnis pripravili súťaž knihu Henricha H. Hujberta Morhen – Posledná kliatba. Stačilo správne odpovedať na tri otázky: 

28. 6. 13
Fandom.sk

Súťaž o knihu Morhen - Posledná kliatba

Súťaž o knihu Morhen - Posledná kliatba

Fandom.sk v spolupráci s vydavateľstvom Artis Omnis ponúkajú možnosť vyhrať knihu Henricha H. Hujberta Morhen – Posledná kliatba. Akčná slovanská fantasy môže obohatiť vaše knižné poličky, stačí, keď správne odpoviete na tri otázky. 

21. 6. 13
Fandom.sk

Na scénu vstupuje slovanský hrdina Rodan!

Na scénu vstupuje slovanský hrdina Rodan!

Počas SlavConu sa môžete zoznámiť s novým literárnym hrdinom Rodanom. Autor Henrich H. Hujbert umiestnil príbeh svojho knižného debutu Morhen − Posledná kliatba do obdobia rozmachu kresťanstva a prenasledovania vyznávačov starých bohov a zvykov na našom území. 

20. 4. 13
Fandom.sk