Recenzia – Roman Bureš: Vítejte v Pekle

Recenzia – Roman Bureš: Vítejte v Pekle

Správy o vojnách, únosoch, vraždách či „nevinných“ vykrádačkách v nás prebúdzajú zmysel pre spravodlivosť. Tej ale v reálnom živote nachádzame málo. 

30. 5. 23
Fandom.sk

Recenzia – Roman Bureš: Planeta idiotů

Recenzia – Roman Bureš: Planeta idiotů

Viete si predstaviť, že sa raz ráno zobudíte a všetko je akési iné? Ľudia na ulici sú divní, kolegovia sa správajú čudne a vy nechápavo pozeráte, čo sa to stalo a kedy. A pritom sa správajú tak, ako by sa vlastne správať mali. 

10. 6. 21
Fandom.sk

Recenzia – Roman Bureš: Inferium

Recenzia – Roman Bureš: Inferium

Aj vás strašili, že ak nebudete poslúchať, pôjdete do pekla? Mám zlú správu. Peklo naozaj existuje, takže ak ste neposlúchali a máte smrť na jazyku, idete priamym spojom rovno ta… 

23. 5. 19
Fandom.sk

Rozhovor: Roman Bureš a jeho impérium

Rozhovor: Roman Bureš a jeho impérium

Roman Bureš, rodák z Kladna, je milovníkom starého Ríma, ktorý býva aj častým námetom v jeho knihách a poviedkach. Okrem antiky a cestovania sa venuje bojovým športom, ktorých znalosť zúročil nielen vo svojich textoch, ale aj v profesionálnom živote… 

10. 5. 18
Fandom.sk

Recenzia – Roman Bureš: Propast času 3 – Impérium

Recenzia – Roman Bureš: Propast času 3 – Impérium

Tretia časť, nazvaná Impérium, nadväzuje na predošlé dve knihy. Na začiatku nám autor šikovne pripomenie predchádzajúci dej, a to z pohľadu britského bádateľa Jonathana. 

1. 5. 18
Fandom.sk

Recenzia: Roman Bureš: Propast času II – Císařovna

Recenzia: Roman Bureš: Propast času II – Císařovna

Druhá časť plynulo nadväzuje tam, kde prvá skončila. Opäť sa stretávame so známymi, no do deja vstupujú aj úplne noví hrdinovia. Hlavná hrdinka sa pokúša nielen postaviť mesto, ale aj vládnuť ríši. 

17. 1. 17
Fandom.sk