Predstavujeme - Adriana Bolyová: Hierarchia šera

Hierarchia šera

Tento týždeň vychádza posledná časť slovenskej fantasy trilógie Adriany Bolyovej.


Anotácia

Démonologické spoločenstvo má nového vodcu. Hrozba vojny spektra však pretrváva. Po ôsmich rokoch od ďalšieho prevratu sa Máté viac nedokáže zaobísť bez Radaninej pomoci. Tá sa vracia do Innsbrucku, aby spolu nastolili mier medzi bytosťami z hierarchie svetla a hierarchie tmy. Ak chcú zabrániť vojne démonov a anjelov, budú potrebovať aj Lareda a jeho neobyčajné schopnosti. Je však nezvestný už roky. Posledná časť trilógie siaha až k počiatku príbehu Radosti a Beritha – anjela a démona, ktorí pre svoje puto uvrhli vesmír do nekonečného konfliktu.

Knihu Hierarchia šera si môžete kúpiť napríklad v Martinuse momentálne so zľavou až 18 % (zľava platí do 30. 11. 2022), pre podrobnosti kliknite na tento link


Ukážka z knihy

Ukážka z knihy na listovanie


Podrobnosti o knihe

Hierarchia šera
Séria Vojna spektra, 3. kniha
Žáner: fantasy
Autorka: Adriana Bolyová
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2022
Jazyk: slovenský
Počet strán: 296
Väzba: pevná
ISBN: 978–80–551–8554–5


O autorke

Adriana Bolyová sa narodila a vyrastala v Komárne. Na Univerzite Komenského v Bratislave vyštudovala slovenský jazyk a literatúru a knihami sa s láskou obklopuje nielen doma, ale aj v práci. V súčasnosti žije v Senci, kde nedávno dokončila fantasy trilógiu s prvým dielom Hierarchia tmy. O tom, ako príbeh vznikal, či o jej nových textoch sa dočítate viac na webovej stránke www.adrianabolyova.com.


Súvisiace linky

Predstavujeme – Adriana Bolyová: Hierarchia tmy

Recenzia – Adriana Bolyová: Hierarchia tmy (recenzovala Martina Urbanová)

Recenzia: Adriana Bolyová a jej Hierarchia tmy (recenzovala Mária Antoničová)

Predstavujeme – Adriana Bolyová: Hierarchia svetla

Recenzia – Adriana Bolyová: Hierarchia svetla


23. novembra 2022
Fandom SK - PR
Zdroj informácií