Ohnivé pero Q1 2017: Max a wild wild Weston

Ohnivé pero Q1 2017: Max a wild wild Weston

Bob Weston vyskočil z vozíka až mu zaprašťali stáročné kosti: „Sú tu… vššade ssú…“ šušlal skrz zuby, ktoré mal ako noty na bubon. „Kto? Zmrdi?“ špekuloval z mrákot sa preberajúci Albert. 

13. 3. 17
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2014: Bob Weston a utrpenie mladého Edwarda

Ohnivé pero Q1 2014: Bob Weston a utrpenie mladého Edwarda

Edward utekal tmavým coloradským lesom a ledva lapal po dychu. Bol rýchlejší a silnejší než ktorýkoľvek človek, ale táto celonočná naháňačka už začínala byť nad jeho sily. Nešlo len o toho prekliateho Westona, ale aj o bandu červenokožcov, ktorých si najal na tento lov. 

17. 2. 14
Fandom.sk

Ohnivé pero q1 2013: Bob Weston ako Muž s motykou

Ohnivé pero q1 2013: Bob Weston ako Muž s motykou

Činbík zacvakal zubami a vrhol sa dopredu. „Marš, ty nahnitá obluda,“ zavrčal Bob Weston a udrel činbíka kladivom do čela. Úder nemohol nemŕtvemu ublížiť, ale aspoň ho odhodil dozadu. Ďalší jemu podobní sa už tlačili na jeho miesto. 

27. 5. 13
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2012: Bob Weston a Romulanské knieža nemŕtvych

Ohnivé pero Q2 2012: Bob Weston a Romulanské knieža nemŕtvych

Vlad pozeral jedným okom do tmy, o druhé sa mu opierala skala veľkosti vagóna. Asi milión skál podobných rozmerov ležalo na jeho nesmrteľnom tele. Dosť to bolelo. A čo horšie, tie skaly sa hýbali a posúvali. Začínal sa cítiť nepríjemne. Pričom to všetko vlastne začalo tak dobre.

17. 10. 11
Fandom.sk

Ohnivé pero Q1 2011: Fast food pre Boba Westona

Ohnivé pero Q1 2011: Fast food pre Boba Westona

Ak by Aronof nebol už mŕtvy, práve by umieral. Nevadská púšť spečená na popol ho ubíjala a spaľujúceho slnka mal plné zuby až po konce upírskych špičiakov. Po trojtýždňovom blúdení pustatinou bol na pokraji zrútenia a pokrytý spáleninami. Za celú dobu sa mu podarila vysať len jedného svišťa, dve jašterice a kojota – aj keď ten sviniar sa bránil a odhryzol mu ucho.

28. 2. 11
Fandom.sk

Ohnivé pero Q2 2010: Bob Weston neodpočíva v pokoji

Ohnivé pero Q2 2010: Bob Weston neodpočíva v pokoji

Bob veľa inteligencie nepobral a mladosti sa pretĺkal ako to len išlo, a väčšinou práve na tej úplne nesprávnej strane zákona. Lovil zločincov a prepadával vlaky. Hľadal zlato a strieľal Číňanov, čo utiekli od stavby pacifickej železnice. Hnal kravy a kradol kravy. Strieľal živých aj nemŕtvych, červených, hnedých aj bielych. Pri tom všetkom si dával pozor, aby starostlivo splatil všetky dlhy, hlavne tie krvavé.

15. 11. 10
Fandom.sk