Predstavujeme antológiu slovenskej sci-fi Dotyky budúcnosti

Dotyky budúcnosti - obálka

Na Parcone, ktorý sa spoločne s Istroconom a Comics Salónom konal pred pár týždňami, vydavateľstvo Artis Omnis uviedlo do života tretiu zo svojich fantastických antológií: Dotyky budúcnosti. Zostavili ju Martin Králik a Zuska Stožická.


Anotácia

Láka vás vzdialený vesmír budúcnosti, či znepokojivé výjavy alternatívnej histórie? Exotická farebnosť nepoznaných planét, hrdzavý prach postkatastrofických miest, alebo jednoducho iný uhol pohľadu na našu každodennosť?

Vedecká fantastika tvorí všade na svete významnú časť literatúry. Tretia z radu antológií vydavateľstva Artis Omnis dokončuje prehľad slovenskej fantastickej literatúry reprezentatívnym výberom sci-fi. Dotyky budúcnosti prinášajú výber z toho, čo sa u nás písalo a píše vo vedeckej fantastike od 60. rokov minulého storočia podnes.

V antológii sa stretnete s menami ako Jozef Žarnay, Jozef Tallo, Ondrej Krug, Alexandra Pavelková, Jozef Girovský, Štefan Huslica, Juraj Toman, Marek Eliáš, Michal Hvorecký, Anton Stiffel, Zuska Stožická, Michal Jedinák, Tomáš Knapko, Lucia Droppová, Diana Laslopová, Diana Majerová, Jana Plauchová, Lia Halčínová, Zuzana Droppová a Marek Slabej. Dvadsiati slovenskí autori ponúkajú to najlepšie zo svojej tvorby v širokom zábere od klasickej vesmírnej či postapokalyptickej sci-fi, cez politfiction až po kyberpunk.

Predchádzajúce antológie vydavateľstva mapovali to najlepšie zo slovenského hororu v knihe Farby strachu a reprezentatívny výber slovenskej fantasy môžete nájsť v antológii Čas hrdinov.


Chcete sa dozvedieť viac? Pozrite si trailer na knihu Dotyky budúcnosti.


Podrobnosti o knihe

Názov: Dotyky budúcnosti
Antológia slovenskej sci-fi
Zostavili: Martin Králik a Zuska Stožická
Vydavateľstvo: Artis Omnis
Rok vydania: 2014
Jazyk: slovenský
Počet strán: 272
Väzba: pevná
Rozmer: 125×205 mm
Hmotnosť: 450 g
ISBN: 9788089718061


9. októbra 2014
Fandom SK - PR