Pozvánka: Na Istrocone sa vás dotkne Budúcnosť

Dotyky budúcnosti - obálka

Vydavateľstvo Artis Omnis prináša fanúšikom fantastiky svoju najhorúcejšiu novinku, antológiu slovenskej sci-fi Dotyky budúcnosti, ktorú zostavili Martin Roger Kralik a Zuzana Stožická. Kniha bude uvedená do života na festivale Istrocon/Parcon 2014 dňa 20. 9. 2014 o 13:00.

Láka vás vzdialený vesmír budúcnosti či znepokojivé výjavy alternatívnej histórie? Exotická farebnosť nepoznaných planét, hrdzavý prach postkatastrofických miest alebo jednoducho iný uhol pohľadu na našu každodennosť? Vedecká fantastika tvorí všade na svete významnú časť literatúry. Tretia z radu antológií vydavateľstva Artis Omnis dokončuje prehľad slovenskej fantastickej literatúry reprezentatívnym výberom sci-fi. Dotyky budúcnosti prinášajú výber z toho, čo sa u nás písalo a píše vo vedeckej fantastike od 60. rokov minulého storočia podnes. Jozef Žarnay, Jozef Tallo, Ondrej Krug, Alexandra Pavelková, Jozef Girovský, Štefan Huslica, Juraj Toman, Marek Eliáš, Michal Hvorecký, Anton Stiffel, Zuska Stožická, Michal Jedinák, Tomáš Knapko, Lucia Droppová, Diana Laslopová, Diana Majerová, Jana Plauchová, Lia Halčínová, Zuzana Droppová a Marek Slabej − dvadsiatka autorov v širokom zábere od klasickej vesmírnej či postapokalyptickej sci-fi, cez politfiction až po kyberpunk ponúka to najlepšie zo svojej tvorby. Krátkym historickým exkurzom knihu opatril Miloš Ferko. Autorkou ilustrácie je Martina Pilcerová a dizajn obálky pochádza z dielne Dagmar Požoniovej.

Dotyky budúcnosti sú tretím dielom unikátnej voľnej série, ktorá mapuje slovenskú fantastiku: horor – Farby strachu, 2011, fantasy – Čas hrdinov, 2012, a sci-fi – Dotyky budúcnosti, 2014.

Príďte na Istrocon/Parcon 2014 20. 9. 2014 o 13:00 do miestnosti Parcon uvítať novú knihu, porozprávať sa s jej autormi, prípadne uloviť zopár podpisov. Ste srdečne vítaní!


11. septembra 2014
Fandom SK - PR