Hlasovanie za Poviedku Istroconu 2016

Zborník súťaže Poviedka Istroconu

Súťaž Poviedka Istroconu rozšírila počet porotcov o jedného, a to najväčšieho: čitateľskú verejnosť. Odo dnes majú možnosť aj čitatelia zapojiť sa do hlasovania o najlepšiu poviedku. Hlasy čitateľov určia poradie, podľa ktorého sa poviedkam pridelia body: Poviedka s najväčším počtom hlasov dostane 10 bodov, druhá poviedka 9 až po poslednú poviedku, ktorá dostane 2 body. Tieto body sa potom prirátajú k bodom od odbornej poroty, ktorej členmi sú šéfredaktor časopisu Pevnost Martin Fajkus, šéfredaktorka denníka Fandom.sk Alexandra Pavelková a šéfredaktor časopisu Jupiter Martin Králik. Výsledky súťaže budú vyhlásené na Istrocone 2016.

Ktorú poviedku vyberiete ako najlepšiu?

Systém hlasovania

Každý hlasujúci musí označiť štyri súťažné súťažné poviedky (hlasuje sa za poviedku, nie za autora), avšak POZOR, pri hlasovaní záleží na poradí. To znamená, že zo štyroch poviedok, ktoré vyberiete, PRVÁ, za ktorú kliknete, dostane najviac bodov (4) a ŠTVRTÁ najmenej (1). Body, ktoré ste svojmu favoritovi priradili, sa vám ukážu hneď po zakliknutí príslušnej poviedky. Tieto body sa na konci hlasovania zrátajú a určia poradie, ktorým sa pridelia porotcovské body od 2 do 10 (poviedok je 9).

Poviedkam, ktoré neoznačíte, zostane 0 bodov, ale nevadí, možno sa zapáčia inému čitateľovi.

UPOZORNENIE: Hlasujúci, ktorý nezaklikne 4 poviedky, bude diskvalifikovaný a jeho hlas bude škrtnutý!

Hlasovať môžete do 14. augusta 2016.

Nezabudnite – tu za svoj hlas dostanete viac než sľuby!


Hlasovanie je už uzavreté, výsledky súťaže sa dozviete na Istrocone 2016


Najnovšie aktuality o súťaži Poviedka Istroconu sa dozviete aj na facebookovskej stránke súťaže.

Zároveň ďakujeme čitateľom za ich doterajšiu priazeň.


26. júla 2016
Fandom SK