Podporte Lehké fantazijno - antológiu o ženskej duši

Predstavujeme vám originálnu štvordielnou antológiu, ktorá nemá v európskom regióne obdobu. Jej farebné ladenie, ilustrácie popredných výtvarníkov a starostlivá edičná príprava z nej robia skutočný literárny skvost! Celú sériu začína kniha Žena se lvem. Rovnako ako všetky ostatné knižky (Žena se sovou, Žena s drakem, Žena s labutí) obsahuje 13 poviedok a 13 výkladových tarotových kariet. Všetky knižky majú formát B6, akurát do ruky aj do menšej kabelky či batohu, a pevnú väzbu. Navyše obsahujú originálne ilustrácie z pera výtvarníka Jaroslava Svobodu a obálky od poprednej ilustrátorky Jany Maffet Šouflovej. Antológia dokopy prináša pestrú paletu príbehov v rôznych žánroch a možnosť objaviť autorky, o ktorých by ste sa možno inak nedozvedeli, ale ktoré rozhodne majú svetu čo povedať.


Podporiť reprint tejto výnimočnej antológie môžete aj vy na Startovači.


O tejto antológii, ktorá vychádzala pod taktovkou známej českej spisovateľky Františky Vrbenskej, sme už na Fandom.sk viackrát hovorili.

Viac o knihách z tohto projektu sa dozviete v nasledujúcich odkazoch:

Prichádza Žena se lvem

Recenzia: Žena se lvem (Ján Blažovský)

Recenzia: Žena se lvem… a lev zareval (Monika Secentity Kandriková)

Predstavuje sa Žena se sovou

Prichádza Žena se lvem

Recenzia: Žena se sovou (Ján Blažovský)

Recenzia: Žena se sovou – ktorá nás stráži (Monika Secentity Kandriková)

Žena s drakem vám spríjemní zimné večery

Recenzia: Žena s drakem (Ján Blažovský)

Recenzia: Žena s drakem – číha, číha drak (Monika Secentity Kandriková)

Recenzia: Žena s labutí (Ján Blažovský)


17. júna 2021
Fandom SK - PR
Zdroj informácií