SÚŤAŽ + Pozvánka: Jozef Karika - V tieni mafie

V tieni mafie - obalka
V tieni mafie, pozvanka

Drsný a zároveň dojímavý mafiánsky román o úpadku jednej celej generácie. Autor so znalosťou veci analyzuje príčiny formovania prvých zločineckých skupín, teritoriálne rozdelenie moci a vplyv podsvetia na politickú klímu v krajine. Jozef Karika sa neskrýva za pseudonym, umožňuje nahliadnuť do zákulisia nielen gangstrov nižšieho rangu, ale i mafie v bielych golieroch, fungovania regionálnej politiky i práce médií.

Román V tieni mafie so šokujúcou otvorenosťou opisuje bezohľadné mafiánske praktiky od výpalníctva, nakrúcania pornografie, obchodu s bielym mäsom až po korupciu, ktorá rozožiera štátne a samosprávne štruktúry.

Román však hovorí aj o priateľstve dnešných tridsiatnikov. Traja kamaráti dozrievajú pod vplyvom spoločenského diania. Život im ponúka rozličné spôsoby, ako si vydobyť spoločenskú prestíž. Odolá ich priateľstvo nástrahám, alebo ich rozdelí v svete financií a zločinu taký neočakávaný cit, ako je láska?

Ak máte chuť V tieni mafie aj s autogramom autora vyhrať, stačí, ak správne zodpoviete nasledujúcu otázku a nenahneváte šťastenu pri žrebovaní. Súťažiť môžete do piatkovej polnoci.

Výhercovia: Mária Savková, Sobrance, Ingrid Ferenčíková, Nitra, Mária Cuvanová, Humenné.

Výhercom blahoželáme a pre tých, čo neuspeli už chystáme ďalšiu zaujímavú súťaž.

Ceny do súťaže venovalo vydavateľstvo Ikar .

Zároveň by sme radi pozvali všetkých priaznivcov literatúry na oficiálne uvedenie knihy do života, ktoré prebehne 3. marca 2010 o 17.00 v ka­viarni Café Dias kníhkupectva Panta Rhei na Poštovej ulici v Bratislave. Román predstaví Marián Leško, o hudobný vstup sa postarajú Oskar Rózsa a Erich „Boboš“ Procházka s kapelou. Ukážky prednesie Marián Geišberg.

Viac informácií o autorovi a pripravovanom titule nájdete na domovskej stránke autora.

Účasťou v súťaži dáva účastník v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov časopisu Fantázia svoj súhlas so spracovaním svojho mena, priezviska, e-mailovej adresy a poštovej adresy poskytnutých v rámci súťaže a k ich využívaniu na ďalšie marketingové účely.

<a name=„fb_share“ type=„icon_link“ share_url=„www­.fandom.sk/cla­nok/sutaz-pozvanka-jozef-karika-v-tieni-mafie“ href=„http://­www.facebook.com/sha­rer.php“>Zdieľať na Facebooku Fantázia na Facebooku


22. februára 2010
Fandom SK - PR