Slovenská predpremiéra filmu Kick-Ass

Kick Ass pozvánka

„Nepotrebuješ žiadne schopnosti, aby si bol superhrdina,“ hovorí hlavný hrdina nového komiksového trháku Kick-Ass, na ktorého exkluzívnu predpremiéru vás v spolupráci s Magic Box Slovakia pozýva časopis Fantázia a sieť predajní Brloh. A nepotrebujete peniaze, aby ste sa na predpremiéru dostali – stačí sa zúčastniť súťaže a vyhrať lístok pre dve osoby.

Exkluzívna slovenská predpremiéra tretieho veľkého režisérskeho počinu Mattheva Vaughna (Po krk v extáze, Hviezdny prach) sa uskutoční 26. júla 2010 o 18.15 v Bra­tislavskom Poluse.

SÚŤAŽ:

FantáziaMagic Box Slovakia vám po tri pondelky (z čoho jeden je utorok, lebo sme mali sviatok) ponúkne možnosť vyhrať lístok pre dve osoby na exkluzívnu predpremiéru filmu Kick-Ass. Každý začiatok týždňa až do predpremiéry zverejníme jednu otázku a najbližšiu sobotu vyžrebujeme päťku výhercov. A to celé trikrát!

Nestačí? Nie! Nezabúdame ani na tých, ktorí nemôžu prísť do Bratislavy a Kick-Ass je ich srdcovka. Počkajte si na časopis Fantázia 03/2010, ktorý vyjde v polovici júla a súťažte s Kick-Ass, tentoraz o české vydanie komiksu, alebo o originálny filmový soundtrack.

Autorom komiksu Kick-Ass je Mark Millar a toto nie je prvý jeho sfilmovaný komiks.

Výhercovia: Sabina Godalyová (Šoporňa), Miroslava Sloviková (Žilina), Jakub Dobrík (Hronský Beňadikt), Marek Horniak (Skačany), Vilma Pliešovská (Martin).

Účasťou v súťaži dáva účastník v zmysle zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov časopisu Fantázia svoj súhlas so spracovaním svojho mena, priezviska, e-mailovej adresy a poštovej adresy poskytnutých v rámci súťaže a k ich využívaniu na ďalšie marketingové účely.
Zdieľať Fantázia na Facebooku
6. júla 2010
Fandom SK - PR