Predstavujeme - Natalie C. Parker: Ohnivý príboj

Ohnivý príboj

S výborným prázdninovým čítaním prichádza vydavateľstvo Slovart, ktoré predstavuje svoju ďalšiu novinku: Novú fantasy sériu plnú dobrodružstva a ženských hrdiniek od spisovateľky Natalie C. Parker. Prvá kniha série Sestry mora má názov Ohnivý príboj.


Anotácia

Vydajte sa na dobrodružnú plavbu za pomstou v novej fantasy sérii o sile ženského priateľstva! Caledonia Styxová velí na lodi Mors Navis posádke dievčat a žien, ktoré rovnako ako ona prišli o rodinu a domov. Poslanie posádky je jasné: zostať nažive a zničiť obrnenú flotilu skorumpovaného diktátora Arica Athaira, ktorý má ich blízkych na svedomí. Dievčatá sú nútené brázdiť nebezpečné moria na vlastnú päsť a bojovať s Aricovými mužmi – Brokmi povestnými svojou krutosťou. Keď však Caledoniina najlepšia priateľka len tak-tak prežije jeden z útokov iba vďaka Brokovi, ktorý vraj zbehol z Aricovej armády, Caledonia čelí dileme – má mu dovoliť pridať sa k posádke? Je tento chlapec kľúčom, vďaka ktorému sa im raz a navždy podarí zničiť Arica Athaira… alebo ohrozí všetko, za čo dievčatá z Mors Navis bojovali?

Knihu Ohnivý príboj si môžete kúpiť napríklad v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link

E-knihu Ohnivý príboj si môžete okamžite stiahnuť v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link

Podrobnosti o knihe

Názov: Ohnivý príboj (orig.: Seafire)
Séria: Sestry mora
Žáner: akcia, fantasy
Autorka: Natalie C. Parker
Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2020
Jazyk: slovenský
Preklad: Katarína Figová
Počet strán: 336
Väzba: brožovaná
ISBN: 9788055641904


21. augusta 2020
Fandom SK - PR
Zdroj informácií