Pozvánka: Krst knihy Marka E. Pochu - Dom 490

DOM490_obalka
Mark E. pocha - foto Peter Cwoky Murín

Enfant terrible slovenskej literárnej scény prichádza s novým šokujúcim príbehom. DOM 490 je strhujúci psychologický triler s výraznými prvkami hororu v štýle Stephena Kinga, zasadený do reálneho prostredia malej stredoslovenskej obce. Mark E. Pocha na jeho stránkach prebúdza tiene minulosti, ktoré mali ostať navždy pochované…

Príbeh, z ktorého tuhne krv v žilách! Román v štýle filmov Amitwille Horror, Paranormal Activity kníh Žiarenie či Exorcista − aj také prívlastky si najnovšia Markova kniha zaslúži. Príďte sa o tom presvedčiť v sobotu 10. 11. 2018 na FANTÁZIA FEST, ktorý sa uskutoční počas knižného veľtrhu Bibliotéka. Polhodinka pred poludním bude patriť všetkým fanúšikom mysterióznych príbehov a, samozrejme, fanúšikom Marka E. Pochu. Nebudú chýbať ani krotitelia duchov – alias Slovak Ghost Hunters!

Knihu Dom 490 si už môžete objednať v Martinuse momentálne so zľavou 15 %, pre podrobnosti kliknite na tento link


Zuzana už dávno vedela, aký zavádzajúci je pojem „materská dovolenka“. Akáže dovolenka! Byť doma s deťmi sama, to nemá s oddychom nič spoločné. Je to robota, dokonca viac než to. Hotová rehoľa. Najmä keď sa vám muž túla po Slovensku a vy ste na všetko sama. Je to o nervy. Je to, akoby vás spúšťali do studenej čiernej jamy, čoraz hlbšie a hlbšie, a vy si idete pľúca vykričať, no nikto nepočúva…

Ju trápi materstvo, on sa neúspešne borí s novým románom. No problémy, o akých sa im ani nesnívalo, ešte len prídu… Spisovateľ Martin Lutziak sa s manželkou Zuzanou a dvoma malými deťmi presťahuje z rušnej Nitry do nenápadnej stredoslovenskej obce Kriváň. Manželom neprekáža, že v ich novom príbytku kedysi umreli štyria ľudia – z duchárskych historiek predsa dávno vyrástli. Sotva sa však do domu nasťahujú, začnú sa diať zvláštne veci. Prebúdzajú sa tiene minulosti, ktoré mali ostať navždy pochované. A život mladej rodiny už nikdy viac nebude ako predtým…


Podrobnosti o knihe

Názov: Dom 490
Zlo má novú adresu
Žáner: horor
Autor: Mark E. Pocha
Vydavateľstvo: Artis Omnis
Rok vydania: 2018
Počet strán: 224
Väzba: brožovaná
ISBN: 9788082010230


O autorovi

Autorom psychologického trileru s výraznými prvkami hororu v štýle Stephena Kinga je slovenský spisovateľ Mark E. Pocha (*1981 v Komárne). Svojimi knihami (Krajina kanibalov, Kontakt, Na Dušičky zomrieš) je známy predovšetkým v kruhoch priaznivcov literárnej fantastiky. Keď sa práve nevenuje tvorbe strašidelných príbehov, trávi čas s manželkou a svojimi dvoma malými dcérami. Akúkoľvek ďalšiu podobnosť s Martinom Lutziakom, hlavným hrdinom románu DOM 490, však absolútne vylučuje…

„Literatúra hrôzy, ak je naozaj kvalitná, obsahuje viac než len ľakačky alebo krvavé scény. V druhom pláne vypovedá aj o človeku a dobe, v ktorej vznikala. K napísaniu tejto knihy ma inšpiroval nielen titulný dom, ktorý reálne stojí v obci Kriváň (a je opradený rôznymi desivými historkami), ale aj súčasný fenomén vysokej rozvodovosti generácie mojich rovesníkov. V príbehu sa tak spájajú nadprirodzené motívy s motívom rozkladu mladej rodiny, pričom čitateľ je sťahovaný v temnej špirále čoraz hlbšie a hlbšie, až do šokujúceho finále…“ hovorí autor o svojej najnovšej knihe DOM 490.


Súvisiaci link

Pozvánka: FantáziaFest 2018


8. novembra 2018
Fandom SK - PR