Anketa: Nominujte fantastickú osobnosť roka - FÓR 2017

FOR 2017

Zaujala vás v uplynulom roku nejaká domáca či zahraničná osobnosť, ktorej činnosť súvisí s fantastikou? Napíšte nám o nej. Denník Fandom SK vyhlasuje anketu Fantastická osobnosť roka – FÓR 2017.


Spisovatelia, režiséri, vydavatelia, maliari, vedci, vizionári, kozmonauti, lekári či politici… Pokiaľ vás niekto na našom malom piesočku oslovil natoľko, že by ste mu pririekli titul fantastická osobnosť roka, napíšte nám jeho meno, povolanie, či ide o domácu alebo zahraničnú osobnosť, a tým ho nominujete medzi kandidátov na post najfantastickejšej osobnosti roku 2017. V skratke môžete (a nemusíte) uviesť aj dôvod, prečo túto osobu považujete v oblasti fantastiky za číslo jedna.

Nominujte osobnosť za to, čo vykonala v súvislosti s fantastickým dianím u nás alebo vo svete v roku 2017, nie v predchádzajúcich rokoch. Mená píšte, prosím, s diakritikou a pokúste sa nezamieňať meno a priezvisko osobnosti. Každý môže (a nemusí) nominovať dve osobnosti, jednu slovenskú a jednu zahraničnú (vo formulári je možnosť zakliknutia slovenská/zah­raničná). Pokiaľ chcete nominovať slovenskú aj zahraničnú osobnosť, pošlite vyplnený formulár dvakrát – raz za slovenskú, raz za zahraničnú osobnosť. Najduchaplnejšie komentáre k osobnostiam uverejníme a jeden z nominujúcich získa spoločenskú hru Wicked Witches Way.

Anketa FÓR bude prebiehať v dvoch kolách. V prvom kole zozbierame na základe vašich tipov zoznam nominovaných osobností. Medzi nominovaných sa dostane každá osobnosť, za ktorú budú hlasovať v prvom kole aspoň traja ľudia. V druhom kole zverejníme zoznam nominovaných a pristúpime k hlasovaniu, kde každý čitateľ môže prisúdiť dvom z nominovaných osobností – jednej slovenskej a jednej zahraničnej -, jeden hlas.

Svoje tipy a názory zasielajte priloženým formulárom do 19. januára 2018 do 12:00. Vaše údaje, ktoré uvediete do formulára, budú použité len na účel tejto ankety. Nominujúci, ktorý nevyplní všetky požadované údaje, bude diskvalifikovaný, jeho tip bude neplatný, a tým pádom sám seba ukráti aj o možnosť výhry.

Tešíme sa na vaše tipy!

Upozornenie: Po uzávierke nominácií sa už formulár nezobrazí.


Víťazi predchádzajúcich ročníkov:

ankete FÓR 2016 vyhrala redaktorka a editorka Eva Piarová. Za zahraničnú osobnosť čitatelia zvolili spisovateľku Kláru Smolíkovú.

ankete FÓR 2015 znova vyhrala spisovateľka a publicistka Alexandra Pavelková. Zahraničná osobnosť zarezonovala pomenej, ale prvenstvo získala spisovateľka Vilma Kadlečková.

ankete FÓR 2014 prvenstvo znova získal spisovateľ Juraj Červenák. Na zahraničnej osobnosti sa čitatelia nezhodli, aj keď nápadov bolo mnoho.

ankete FÓR 2013 sa víťazkou v kategórii domáce osobnosti stala spisovateľka a publicistka Alexandra Pavelková a za zahraničnú osobnosť čitatelia vybrali vychádzajúcu hviezdu českej fantastiky Petru Slovákovú.

ankete FÓR 2012 sa víťazom v kategórii domáce osobnosti stal spisovateľ Juraj Červenák a za zahraničnú jednotku čitatelia zvolili spisovateľa Jiřího „Walkera“ Procházku.

Nezabudnite: O tom, kto vyhrá FÓR 2017, rozhodujete znova vy!


9. januára 2018
Fandom SK