Anketa: Fantastická osobnosť roka - FÓR 2013

fandom-for-2013

Zaujala vás v uplynulom roku nejaká domáca či zahraničná osobnosť, ktorej činnosť súvisí s fantastikou? Napíšte nám o nej. Denník Fandom SK vyhlasuje anketu Fantastická osobnosť roka – FÓR 2013.


Spisovatelia, režiséri, vydavatelia, maliari, vedci, vizionári, kozmonauti, lekári či politici… Pokiaľ vás niekto oslovil natoľko, že by ste mu pririekli titul fantastická osobnosť roka, napíšte nám jeho meno, povolanie, či ide o domácu alebo zahraničnú osobnosť, a v skratke aj dôvod, prečo túto osobu považujete v oblasti fantastiky za číslo jedna. Najduchaplnejšie odpovede uverejníme a jedného z hlasujúcich čaká zaujímavá odmena.

Nezabudnite sa pod svoj názor podpísať menom alebo prezývkou a priložiť správnu e-mailovú adresu.

Svoje tipy a názory zasielajte priloženým kontaktným formulárom do 16. januára 2014.

Vyhodnotenie ankety a virtuálne vyhlásenie víťaza FÓR 2014 zverejníme 20. januára 2014.

Vo vlaňajšej ankete sa víťazom v kategórii domáce osobnosti stal spisovateľ Juraj Červenák a za zahraničnú jednotku čitatelia zvolili spisovateľa Jiřího „Walkera“ Procházku.

Nezabudnite: O tom, kto bude FÓR 2013, rozhodujete znova vy!

Stačí, keď vyplníte a odošlete tento kontaktný formulár:


13. januára 2014
Fandom SK