Protopero: Rastislav Weber - Ohnivé pero

Protopero: Rastislav Weber - Ohnivé pero

Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov.

26. 8. 13
Fandom.sk

Protopero: Martin Lochman - Domácí superhrdina

Protopero: Martin Lochman - Domácí superhrdina

Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov. 

19. 8. 13
Fandom.sk

Protopero: Daniel Klimek - Posádka

Protopero: Daniel Klimek - Posádka

Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov.

12. 8. 13
Fandom.sk

Protopero: Miloš Ferko - Pokus o tretí rozmer

Protopero: Miloš Ferko - Pokus o tretí rozmer

Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov. 

5. 8. 13
Fandom.sk

Protopero: Soňa Lantajová - Maťove a Matine matice

Protopero: Soňa Lantajová - Maťove a Matine matice

Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov. 

29. 7. 13
Fandom.sk

Protopero: Juraj Červenák - Profíci

Protopero: Juraj Červenák - Profíci

Počas prázdninových mesiacov vás pozývame vrátiť sa s nami do čias, keď ešte Ohnivé pero nebolo súťažou, ale projektom Michala Jedináka, v ktorom bolo v priebehu rokov 2006 – 2007 uverejnených celkove 80 celkom novučičkých mikropoviedok od 34 autorov. 

22. 7. 13
Fandom.sk

Po Ohnivom pere

Tak ešte raz: Ahojte! Ohnivé pero je síce minulosťou, no ešte mi v počítači zostala poviedka od Miša Spádu.

16. 7. 07
Fandom.sk

Ohnivé pero - Stromomesto

Ohnivé pero - Stromomesto

Ahojte! Mali ste už pocit, že ste niekto iný? Že v skutočnosti patríte úplne inam, že vás držia v nevedomosti?

9. 7. 07
Fandom.sk

Ohnivé pero - Smrť v knižnici

Ohnivé pero - Smrť v knižnici

Ahojte! Dnešná moja poviedka nemá nijaký zaujímavý dej, nijaké nečakané zvraty, nijaké prepracované postavy.

25. 6. 07
Fandom.sk

Ohnivé pero - Najlepšie riešenie

Ohnivé pero - Najlepšie riešenie

Čaute! Hlučne a bezostyšne, vítam vás dnes ja so svojím dielkom.

14. 5. 07
Fandom.sk

Ohnivé pero - Posolstvo

Ohnivé pero - Posolstvo

Ahojte! Ohnivé pero má tento pondelok tvrdú konkurenciu. Vodu.

9. 4. 07
Fandom.sk

Ohnivé pero - Ako som prišiel o prácu

Ohnivé pero - Ako som prišiel o prácu

Všetko najlepšie k pondelku! Pracujete? Komu by sa chcelo! Sú však aj takí…

26. 2. 07
Fandom.sk

Ohnivé pero: Novoročenka

Ohnivé pero: Novoročenka

Ohnivé pero ďakuje za priazeň všetkým čitateľom aj autorom a želá vám ešte voňavejší, farebnejší, uchu lahodnejší, na dotyk jemnejší, chutnejší a fantastickejší rok 2007! (kliknutím zväčšíte novoročenku)

27. 12. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Draka nie

Ohnivé pero - Draka nie

42! Tento netradičný pozdrav naznačuje, že dnešná poviedka má v rubrike Ohnivé pero poradové číslo zhodné s obľúbeným číslom Douglasa Adamsa.

13. 11. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Piatok trinásteho II

Ohnivé pero - Piatok trinásteho II

Vydarený deň, ľudkovia! Rubrika Ohnivé pero sa prvýkrát objavila na stránkach Fantázie 13. januára 2006. V piatok. S poviedkou Piatok trinásteho.

13. 10. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Vypínač

Ohnivé pero - Vypínač

Čafte! Tak mi onehdy napadlo, že fantastika je akosi málo o nás, respektíve o našich telách.

2. 10. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Komedianti

Ohnivé pero - Komedianti

Výzva!!! Milí autori (slávni, osvedčení aj ašpirujúci), milí priaznivci Ohnivého pera, pokiaľ máte v hlave alebo v šuflíku krátke poviedky (cca do 5 normostrán), sem sa s nimi! Ohnivé pero čaká a jeho plamene sú hladné. Nedovoľte mu vyhorieť, priložte aj vy svoje polienko! Čakám vás na adrese jedinec@&…

14. 8. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Manželka ako nová

Ohnivé pero - Manželka ako nová

Ahojte! Dnes nebudem plytvať slovami na autora.

12. 6. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Stratení

Ohnivé pero - Stratení

Vitajte! Nasadnite s nami do stroja času, spolu sa vrátime o osem rokov naspäť.

22. 5. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Milionár

Ohnivé pero - Milionár

Ahojte! Pred časom som si len tak, počas čakania na autobus, zafilozofoval na tému šťastie. Čo to vlastne je? Bolo mi jasné, že sa neukrýva v hmotných statkoch, lebo šťastný výraz nevídame iba v tvárach milionárov. Musí teda sídliť niekde vnútri človeka – lenže kde?

24. 4. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Bazén

Ohnivé pero - Bazén

Pamodaj šťastia, lavička! Bodaj to šľak trafil – zase pondelok trinásteho! Dúfam, že ste ôsmeho marca nezabudli na súdružky ženy a odtrhli si od peňaženky (veď žijeme v trhovej ekonomike) pár drobných na kvietok. Ak nezabudli, potom by ste sa pondelku trinásteho nemuseli báť. Ak zabudli, prestaňte čítať a upaľujte do obchodu po poriadnu čokoládu. Nezabudnúť: čím …

13. 3. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Papagáj

Ohnivé pero - Papagáj

Ahojte! K poverčivosti mám ďaleko, ale čo sa týka pondelkov trinásteho, zastávam podobný názor ako Garfield – radšej sa im zďaleka vyhnúť a najlepšie vôbec nevyliezať z postele. Veď by to mohol byť začiatok nevyspytateľného týždňa. 

13. 2. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Mašinka

Ohnivé pero - Mašinka

Zííív, dobré ráno! Neviem, ako pre vás, ale pre mňa je každý pondelok jedným dlhočizným ránom, kedy sa pomaly prebúdzam z víkendu. Ale nie o tom som chcel. V piatok sme mali predpremiéru novučičkej rubriky, na Fantázii Online javu vskutku nevídaného. Dnes je načase konečne vysvetliť, čo je to vlastne za čudo. Nádych…

16. 1. 06
Fandom.sk

Ohnivé pero - Piatok trinásteho

Ohnivé pero - Piatok trinásteho

Milí čitatelia Fantázie Online! Paráda, nadpis bez chyby, aj keď je z jednej štvrtiny v angličtine. Takže vitajte na predpremiérovom predstavení novej rubriky! Naozaj sa rozbehne až v pondelok a vracať by sa mala v týždňových intervaloch. Bola by však večná škoda nevyužiť na jej odštartovanie práve tento skvelý deň s trinástkou na drese. V prípade krajnej núdze na…

13. 1. 06
Fandom.sk