Finalisti súťaže Ohnivé pero - jeseň 2022

ohnive pero


Píšte ako profesionál! Štylistický editor Umberto vám pomôže víťaziť v súťažiach.


Od 12. decembra 2022 mohli čitatelia hlasovať za štyri poviedky z tých, ktoré boli prezentované v najnovšom kole súťaže Ohnivé pero – jeseň 2022 a sedem z nich tak dostať do finále. V mene autorov ďakujem všetkým čitateľom za ich priazeň, konštruktívne komentáre k súťažným textom a tiež za ich hlasy.


Čo možno vyhrať v súťaži?

  • Poviedka, ktorá získa 1. miesto, prinesie svojmu autorovi odmenu 42 eur a diplom.
  • Autor poviedky na 2. mieste bude ocenený diplomom a dvoma knihami.
  • Autor poviedky na 3. mieste bude ocenený diplomom a knihou.
  • Jeden z hlasujúcich v záverečnom hlasovaní o víťazovi získa knihu.

Z finalistov určia poradie na prvých troch miestach porotcovia: Alexandra Pavelková – gestorka a organizátorka súťaže, Rastislav Weber – literárny kritik a webmaster Fandom.sk a recenzentka Valéria Scholtzová.

Množstvo poviedok aj v tomto kole nadmieru vzrástlo, čo nás veľmi teší. Aj platných bodov bolo primerane, hoci niekoľko z nich muselo byť vyškrtnutých z dôvodu nesplnenia podmienok hlasovania. Našťastie však hlasujúci pridelili poviedkam spolu 1120 platných bodov a vybrali tak finalistov tohto kola súťaže.


Finálové poviedky súťaže Ohnivé pero – jeseň 2022:

(poviedky sú zoradené abecedne podľa priezviska alebo pseudonymu autora)

Všetkým finalistom srdečne gratulujeme a veríme, že každý čitateľ bude držať palce, aby sa na niektorej priečke pre ocenených, možno aj na víťaznej, ocitol práve ten jeho favorit.

Víťaza jesenného kola súťaže Ohnivé pero 2022 oznámime 9. januára 2023.


Aktuálne novinky zo sútaže sa môžete dozvedieť aj na facebookovskej stránke súťaže Ohnivé pero.

Alexandra Pavelková
gestorka súťaže


2. januára 2023
Fandom SK