Výsledky súťaže o audioknihu Alexandry Pavelkovej Údolie ľalií

Alexandra Pavelková - Údolie ľalií audiokniha

Pôvodná fantasy Údolie ľalií od prvej dámy slovenskej fantastiky Alexandry Pavelkovej vyšla prednedávnom už aj ako audiokniha na CD aj MP3 na stiahnutie. Ak ste túžite po tom, aby tieto magické príbehy z údolia rieky Slatiny s hlasom herečky Judity Hansman skončili vo vašom mobile alebo prehrávači, stačilo správne odpovedať na štyri súťažné otázky a mať trochu šťastia pri žrebovaní.


Súťažné otázky:

  1. Kde sa odohráva nosný príbeh knihy?

    Správna odpoveď: na brehu rieky Slatiny.

  2. Čím je Alžbeta, jedna z hlavných postáv knihy?

    Správna odpoveď: realitná maklérka.

  3. Čo spôsobilo, že sa hlavné postavy zišli pod jednou strechou?

    Správna odpoveď: búrka.

  4. Ktorá slovenská herečka je interpretkou audioknihy?

    Správna odpoveď: Judita Hansman.


Otázky boli veľmi ľahké a tak vyzerali aj odpovede – skoro všetky boli správne. Možno súťažiacim pomohli indície na konci článku o vyhlásení súťaže.

Spomedzi tých, ktorí poslali správne odpovede, sme vyžrebovali súťažiacu, ktorou je Anka K. z Kremnice. Výherkyni srdečne gratulujeme a ak do formulára napísala správnu adresu, čoskoro môže očakávať poštu od Fandom.sk.

Ak ste nevyhrali, nezúfajte.

Audioknihu si Údolie ľalií si môžete okamžite stiahnuť na Audiolibrix

Audioknihu si Údolie ľalií si môžete okamžite stiahnuť alebo objednať na CD v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link

Alebo si počkajte na ďalšiu našu knižnú súťaž.


Údolie ľalií
Žáner: fantasy
Autorka: Alexandra Pavelková
Vydavateľstvo: Wisteria Books, SLOVART
Rok vydania: 2022
Jazyk: slovenský
Interpretka: Judita Hansman
Formát: CD alebo MP3 na stiahnutie
Dĺžka: 11 hod 55 min


Súvisiace linky

Súťaž o audioknihu Alexandry Pavelkovej Údolie ľalií

Predstavujeme – Alexandra Pavelková: Údolie ľalií (audiokniha)

Recenzia – Alexandra Pavelková: Údolie ľalií (recenzoval Jozef Girovský)

Recenzia – Alexandra Pavelková: Údolie ľalií – príbehy chcú žiť a zauzľovať sa (recenzoval Ján Blažovský)

Recenzia: Údolie ľalií – nadčasová fantasy (recenzovala Lucia Vričanová)

Ukážka z knihy Údolie ľalií


24. augusta 2022
Fandom SK
Zdroj informácií