Výsledky súťaže o knihu Martina Juríka 2084 s osobným venovaním

Martin Jurík 2084 - obálka

Minulý týždeň sme pre vás pripravili súťaž o dystopický román Martina Juríka s názvom 2084, ktorý vyšiel vlani vo vydavateľstve Marenčin PT. Túto knihu ste mohli vyhrať aj s osobným venovaním a podpisom autora. Stačilo ak ste správne odpovedali na štyri otázky a mali ste trochu šťastia pri žrebovaní.


Súťažné otázky

  1. Martina Juríka poznajú fanúšikovia fantastiky aj ako autora ďalších kníh. Ktoré medzi ne patria?

    Správna odpoveď: Škoricovník a Projekt Zenta.

  2. Do akého žánra môžeme zaradiť knihu 2084?

    Správna odpoveď: dystópia, science fiction.

  3. Čo rozdeľuje v románe 2084 Európu?

    Správna odpoveď: novodobá Železná opona.

  4. Na aké náboženstvo konvertovala rodina Aliho – jednej z hlavných postáv knihy?

    Správna odpoveď: islam


Otázky boli veľmi ľahké a absolútna väčšina súťažiacich odpovedala správne. Predsa len sa však našli machri, ktorí nezvládli ani jednu otázku. Možno snáď nabudúce – a možno stačí dávať lepší pozor na nápovedy, ktoré sa nachádzajú v odporúčaných linkoch pod každou našou súťažou.

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali súťažiaceho, ktorým je Ján Jakubec. Výhercovi srdečne gratulujeme a ak do formulára napísal správnu adresu, čoskoro môže čakať balíček.


Ak ste nevyhrali, nezúfajte.

Knihu 2084 si môžete kúpiť napríklad v Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link

E-knihu 2084 si môžete okamžite stiahnuť v Martinuse momentálne so zľavou 14 %, pre podrobnosti kliknite na tento link

Alebo sa zapojte do ďalšej z našich knižných súťaží, ktoré pripravíme čoskoro.



2084
Žáner: science fiction, dystópia
Autor: Martin Jurík
Vydavateľstvo: Marenčin PT
Rok vydania: 2018
Počet strán: 416
Väzba: pevná s prebalom
ISBN: 9788056900352


Súvisiace linky

Súťaž o knihu Martina Juríka 2084 s osobným venovaním

Recenzia: Dystopický román Martina Juríka 2084 z pohľadu zástupkyne brutálnej romantiky

Rozbor: Projekt Zenta


20. marca 2019
Fandom SK