Súťaž o audioknihu Čarodějky na cestách

Terry_Pratchett_Carodejky_na_cestach_3D_audiokniha

České vydavateľstvo OneHotBook sa podujalo na priblíženie kníh obľúbeného autora Terryho Pratchetta vo forme audiobookov. Momentálne môžete dostať do svojich slúchadiel už štyri knihy zo sveta Zemeplochy, vrátane príbehu o troch čarodejniciach – Starenke Oggovej, Bábi Zlopočasnej a Magráte Česnekovej s názvom Čarodějky na cestách. Ak túžite po tom vypočuť si túto humornú fantasy na vlastné uši, stačí, ak správne odpoviete na štyri otázky a budete mať trochu šťastia pri žrebovaní.


Upozornenie: Svojou účasťou v súťaži súťažiaci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov pri úkonoch súvisiacich so súťažou. Tí súťažiaci, ktorí pošlú nevyplnený formulár alebo viac ako jeden vyplnený formulár, budú zo súťaže vyradení bez nároku na záverečné žrebovanie o výhercovi.

Vypočujte si ukážku z audioknihy Čarodějky na cestách


Súťažné otázky:

(Vaša odpoveď je zaslaná, pokiaľ sa pod červeným tlačidlom ODOSLAŤ objaví zelené hlásenie: Vaša odpoveď bola zaslaná. Výsledky súťaže oznámime 29. 8. 2019.)

Uzávierka súťaže je 28. 8. 2019 o 12:00 hod. Po uzávierke sa už súťažné otázky nezobrazia.


Čarodějky na cestách – audiokniha
Žáner: fantasy
Autor: Terry Pratchett
Preklad: Jan Kantůrek
Vydavateľstvo: OneHotBooks
Rok vydania: 2018
Jazyk: český
Réžia: Jitka Škápíková
Interpretka: Zuzana Slavíková
Dĺžka nahrávky: 14 hodín, 23 minút
Formát: 2 CD alebo mp3 na stiahnutie (868 MB)
EAN: 8594169482125


Súvisiace linky:

Recenzia – Terry Pratchett: Čarodějky na cestách – audiokniha

Rozhovor: Herečka Zuzana Slavíková rozpráva o tvorbe audioknihy Čarodějky na cestách


22. augusta 2019
Fandom SK