Výsledky súťaže o knihu Mamut farby malinového lekváru

Mamut farby malinoveho lekvaru - obalka

Redakcia denníka Fandom SK a Vydavateľstvo Spolku slovenských spisovateľov pripravili súťaž o knihu Mamut farby malinového lekváru, ktorú napísala Zuska Stožická. Táto pútavá zbierka mohla potešiť aj vás. Stačilo, ak ste správne odpovedali na tri otázky a mali ste trocha šťastia pri žrebovaní.


Súťažné otázky:

  1. Mamut farby malinového lekváru je druhou samostatnou poviedkovou zbierkou Zusky Stožickej. Koľko rokov uplynulo od vydania jej prvej zbierky Črepiny z oblohy?

    Správna odpoveď: Magických osem

  2. Koľko je v Mamutovi farby malinového lekváru poviedok?

    Správna odpoveď: Magických osem

  3. Akú farbu mala (pravdepodobne) srsť živých mamutov?

    Správna odpoveď: Rôznu – od čiernej, cez hnedú, ryšavú, až po plavú (a bielu, keď snežilo)

Tentokrát sa súťažiaci veľmi nevyznamenali, aj keď indícií sme poskytli habadej. Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali výherkyňu, ktorou je Lucia Balintová z Kuzmíc. Výherkyni srdečne gratulujeme a pokiaľ v súťažnom formulári uviedla správnu adresu, v krátkom čase môže očakávať balíček od redakcie Fandom SK.


Ak ste nevyhrali, nezúfajte.

Knihu Mamut farby malinového lekváru si môžete kúpiť v Martinuse momentálne so zľavou 5 %, ak kliknete na tento link

Alebo môžete počkať na ďalšiu súťaž, ktorú pre vás v najbližšom čase zasa prichystáme.


Súvisiace linky:

Súťaž o knihu Mamut farby malinového lekváru

Ukážka z knihy Mamut farby malinového lekváru

Recenzia – Zuska Stožická: Mamut farby malinového lekváru


28. januára 2016
Fandom SK