Výsledky súťaže o dva krát dva celovíkendové lístky na VIECC - Vienna Comic Con

Jack Dylan Grazer

Dni 23. a 24. november sú už zapísané v kalendároch všetkých komiksových fanúšikov. Váhate, či máte ísť? Možno nás navnadila naša súťaž o dva krát dva celovíkendové lístky, pričom každý lístok je v hodnote 52 eur. Stačilo správne zodpovedať na tri naše otázky a mať trocha šťastia pri žrebovaní.


Súťažné otázky

1.Vienna Comic Con sa úspešne uchytil a pomerne rýchlo vypracoval na prakticky najväčší Comic Con v strednej Európe. Tento rok bude oslavovať malé jubileum. Koľký ročník to bude?
Správna odpoveď: 5.

2. Ktorý superhrdina prišiel do školskej jedálne v závere filmu Shazam!?
Správna odpoveď: Superman.

3. Koho zoberiete na Vienna Comic Con, ak vyhráte?
Správna odpoveď tu bola každá.


Otázky boli zrejme veľmi ľahké, pretože všetci súťažiaci odpovedali správne. Možno im v tom pomohli nápovedy, ktoré sa nachádzajú v odporúčaných linkoch pod každou našou súťažou.

Z vašich odpovedí sme vyžrebovali dvoch súťažiacich, ktorými sú Marek Tobolka a Andrea Fašková, ktorí si so sebou môžu zobrať toho, koho napísali do súťažného formulára. Výhercom srdečne gratulujeme a ak do formulára napísali správnu e-mailovú adresu, čoskoro môžu očakávať poštu.


Súvisiace linky:

Súťaž o dva krát dva celovíkendové lístky na VIECC – Vienna Comic Con

Pozvánka: VIECC Vienna Comic Con pohostí hviezdy z komiksov a filmov

Viac info na stránke VIECC Vienna Comic Con.


Zdroj a foto: PRestíž


18. novembra 2019
Fandom SK