Týždeň geeka č. 94 - SlavCon 2016

Týždeň geeka

Dvojica autorov týždenníka pre geekov vám obetavo prináša 94. časť spravodajstva, napriek tomu, že počas troch dní conania SlavConu sa poriadne nevyspala, nenajedla a nenapila, iba točila, nahrávala a fotila, proste bola priamo vo víre udalostí. Dozviete sa, koľko zábavy a poučenia ste mohli zažiť uplynulý víkend v DK Lúky v Bratislave. Napríklad hier, prednášok, súťaží, knižných krstov, besied, autogramiád, historického šermu, umeleckých vystúpení, nakupovania, metlobalu, očumovania a fotenia kostýmov elfiek, hrdinov StarWars, čarodejníkov, muklov, stredovekých rytierov a ich dám, fanúšikov steampunku atď. Ak ste tam neboli, pozorne hľaďte a počúvajte. Ak ste tam boli, zaspomínajte si, hľadajte sa a zdieľajte sa. My sme tam boli.

Okrem reportáže zo SlavConu nájdete v TG aj krátke info o jednej novinke na dobré počúvanie a súťaž.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 94 – SlavCon 2016

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Predstavujeme projekt prvej slovenskej audioknihy SF poviedok 3× sci-fi

Rád Sv. Galahada

Červenák a Pavelková budú krstiť na SlavCone


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


27. apríla 2016
Marek Čabák a Juraj Búry