Týždeň geeka č. 220 - Mad Heidi, Spider-Verse, Good Omens, MaCeFa a Harry Potter RPG

Popkast redakcia

V 220. časti týždenníka pre geekov si predstavíme pár najzaujímavejších noviniek. Vyrástli ste na príbehoch o roztomilej statočnej sirôtke Heidi z vysokých švajčiarskych Álp? Tak vás určite osloví jej nová podoba. Z výkladu pravidelnej dávky prichádzajúcich hororov vyberáme vŕzgajúcu starú platňu, amatérskych krotiteľov duchov a dokument na kickstarteri. V zaujímavých polohách si môžeme pozrieť Kvakvaman ft. Piaty element a Spider-mana. Zo seriálov si pravdepodobne poslintáme nad Dobrými znameniami, ale teoreticky aj nad kopou ďalších. Samozrejme, ani v tomto Tégéčku sa nevyhneme uputávke na ďalší nový originálny seriál s novými originálnymi teenagermi s novými nadľudskými schopnosťami. Lebo nestačilo. Faldy máme. Pozooor, v Discovery očakávame Pikea, ba i Spocka! Pripomenieme si finalistov MCF a dozvieme sa mená postupujúcich do výtvarnej súťaže Svet na tvoj obraz, ktorých v tejto chvíli už pitve porota. Posledná časť spravodajstva patrí hráčom a hrám.

Na záver sa môžete tešiť na novú skorumpovanú superhrdinskú ú­lohu.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 220 – Mad Heidi, Spider-Verse, Good Omens, MaCeFa a Harry Potter RPG

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Mad Heidi

Aquaman Extended Video

Spider-Man: Into the Spider-Verse Trailer

IN SEARCH OF DARKNESS Trailer

IN SEARCH OF DARKNESS Kickstarter

MALEVOLENT Trailer

HARLEY QUINN New York Comic Con 2018 First Look

Good Omens – Official Teaser Trailer

THE BOYS Teaser Trailer

CHILLING ADVENTURES OF SABRINA Trailer

TELL ME A STORY Trailer

Star Trek: Discovery – Season 2 Trailer

X4: Foundations – Trailer

Zoznam prác prijatých do súťaže Svet na tvoj obraz 2018

Finalisti literárnej súťaže Martinus Cena Fantázie 2018 sú už známi


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


10. októbra 2018
Marek Čabák a Juraj Búry