Týždeň geeka č. 182 - Slovenské Šepoty, Farenheit 451, Opráski sčeskí historje, Lingotopia

Týždeň geeka

Uplynulý týždeň sa nám toho vo fantastických luhoch a hájoch urodilo neúrekom, tak nechajme úvodné zvučky ZVUČKAMI, a poďme rovno na 182. časť týždenníka pre geekov a geečky. Chcete nový slovenský horor? Alebo si myslíte, že pre dennú dávku zimomriavok stačí bežná slovenská realita? Upokojujúcejšie pôsobí zahraničný teenagerský horor a nový Hellraiser je už oproti životu obyčajného Slováka úplná malina. Je tu pár animákov pre zatiaľ záhadné cieľové skupiny. Zato exhibícia Giny Carano má cieľovku úplne jasnú. Ak máte radi scifi klasiku, prišiel čas znova si pozrieť Equilibrium, aby ste mali s čím porovnávať. Z východu privanie ďalší opičí kráľ a ak vám chýbal Aldo v modrých dupačkách, je tu zas. Čaká nás tiež druhá séria natočená podľa filmov s Otcom roka.

Pripomíname aj horúce udalosti z nášho portálu – výsledky predchádzajúceho Ohnivého pera, vyhlásenie nového Ohnivého pera a stále prebiehajúcu anketu o najfantastic­kejšej osobnosti roka 2017.

Ak vám doteraz unikala strašne zlato stvárnená česká história, tu máte trochu koštovky. Voľačo zaujímavé je tu aj pre hráčov a pre tých, čo sa mordujú so študovaním cudzích jazykov. A pripomíname Cosplay Ples.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej stredoveko-komunikačnej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 182 – Slovenské Šepoty, Farenheit 451, Opráski sčeskí historje, Lingotopia

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Anketa: Nominujte fantastickú osobnosť roka – FÓR 2017

Ohnivé pero: Vyhlásenie 1. kola roku 2018

Víťaz súťaže Ohnivé pero Q2 2017

Summer of '84 – Official Teaser

Teen Titans Go! To the Movies Teaser Trailer

SCORCHED EARTH Exclusive Official Trailer

WOODY WOODPECKER Official Trailer

FAHRENHEIT 451 Official Teaser Trailer

THE MONKEY KING 3 Official Trailer

HELLRAISER JUDGMENT Official Trailer

COLD SKIN Official Trailer

Alex, Inc. Trailer 2 Season 1

Taken Season 2 Teaser Trailer

The Tick Trailer Season 1B

Opráski karetní hra – Instruktážní video

First Look at Rainway

Lingotopia Update #2

Cosplay Ples


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


17. januára 2018
Marek Čabák a Juraj Búry