Týždeň geeka č. 134 - Kung Fu Yoga, Brimstone, Zlaté maliny, Mass Effect a Avangeri v hre

Týždeň geeka

Tak čo? Polihujete? Či aktívne posedávate? Diovi žiaľ, úvod 134. dielu týždenníka pre geekov zasa patrí smutnej správe. Ešteže nasleduje uputávka na nový film Jackieho Chana. Zaujať by vás mohol aj temný western. Z toho, že nomináciu na Zlatú malinu získal aj Batman v. Superman, nás nebolí, malinovej polevy sa dostalo už aj lepším filmom. Ak by ste niekam nutne potrebovali zaradiť Jednotku, tak napríklad cestou z Teplého vrchu do Revúcej. Ináč by to mohlo byť samovražedné, najmä v zime. Kto sa teší na nový Mass Effect, nech si začne šporiť, ale malo by sa chystať aj niečo pre tých, ktorí by radi nejaké hrátky s Thorom. Alebo Stevom Rogersom. Alebo so Zelenáčom. A tak. A tiež je tu aj zaujímavá domáca hra.

Na záver je vyhodnotenie súťaže o knižku Potvorobijci od Mariána Kubicska.

V závere divákov čaká zhrnutie komentovacej súťaže z minulého dielu (bod pre redakciu Fandom.sk!) a nová, veľmi hravá súťažná otázka.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 134 – Kung Fu Yoga, Brimstone, Zlaté maliny, Mass Effect a Avangeri v hre

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

KUNG FU YOGA Official Trailer – Jackie Chan

BRIMSTONE Trailer

MASS EFFECT™: ANDROMEDA – Official Cinematic Trailer

The Avengers Project Announcement Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


1. februára 2017
Marek Čabák a Juraj Búry