Týždeň geeka č. 126 - Strážcovia Galaxie 2, Teória Chaosu, Emerald City a Sony

Týždeň geeka

V úvode 126. dielu týždenníka pre geekov vás moderátor Marek Čabák zoznámi so svojou lievancovou teóriou relativity. Okrem tohto sa v tejto časti dozviete kopec horúcich noviniek. Napríklad o najnovších knižkách, ktoré sa v ostatnom čase vyrojili na slovenský knižný trh (asi majú pod stromčekom hniezdo), a ak ste niečo z kníh toho roku aj prečítali, tak sa môžete zúčastniť ankety. Možno vás zaujme dospelácka seriálová verzia Čarodejníka z krajiny Oz, šibnutá verzia krotiteľov mýtov a ďalšie youngadultské výstreky. Vyšlo pár sekúnd novej Múmie, v ktorej hrá Tom Cruise, ale zatiaľ nevieme, či hlavnú úlohu, či vlastne čo. Podstatné je, že vyšiel poriadny trailer na Strážcov Galaxie 2 a netreba sa hanbiť púšťať si ho stále dookola, veď všetci sme Groot nie? Alebo aspoň Grootik. Tento diel sa hustejšie venuje aj hráčom a objektom ich záujmu.

V závere je zhrnutie komentovacej súťaže z minulého dielu a nová súťažná otázka, ktorá sa tentokrát týka desaťročnej stáže.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 126 – Strážcovia Galaxie 2, Teória Chaosu, Emerald City a Sony

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Jana Plauchová vás uvedie do teórie chaosu

Fantasy-svet awards

EMERALD CITY – Official Trailer

White Rabbit Project – Official Trailer

MINDGAMERS Official Trailer

‘Sleight’ Exclusive Teaser Trailer

Guardians of the Galaxy Vol. 2 Teaser Trailer

The Mummy Official Trailer – Teaser

THE BELKO EXPERIMENT Red Band Trailer

The Comeback Trailer

THE LAST OF US 2 Trailer

The Game Awards 2016

MASS EFFECT: ANDROMEDA – Official Gameplay Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


7. decembra 2016
Marek Čabák a Juraj Búry