Súťaž o knihu Juraja Červenáka Černokňažník – Vládca Krvavého ohňa

Černokňažník 1 Vládca krvavého ohňa

Séria príbehov o černokňažníkovi Roganovi od slovenského spisovateľa Juraja Červenáka je epická fantasy inšpirovaná slovanskou históriou a mytológiou, ktorá si za roky od svojho prvého vydania vydobyla priazeň tisícov fanúšikov a viacero literárnych ocenení. Prvý diel výpravného súborného vydania z vydavateľského domu Artis Omnis pod názvom Černokňažník – Vládca Krvavého ohňa môže zahviezdiť aj vo vašej knižnici. Stačí, keď správne odpoviete na štyri súťažné otázky a budete mať trochu šťastia pri žrebovaní.


Upozornenie: Svojou účasťou v súťaži súťažiaci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov pri úkonoch súvisiacich so súťažou. Tí súťažiaci, ktorí pošlú nevyplnený formulár alebo viac ako jeden vyplnený formulár, budú zo súťaže vyradení bez nároku na záverečné žrebovanie o výhercovi.


Súťažné otázky:

(Vaša odpoveď je zaslaná, pokiaľ sa pod červeným tlačidlom ODOSLAŤ objaví zelené hlásenie: Vaša odpoveď bola zaslaná. Výsledky súťaže oznámime 27. 10. 2021.)

Uzávierka súťaže je 26. 10. 2021 o 12:00 hod. Po uzávierke sa už súťažné otázky nezobrazia.


Podrobnosti o knihe

Černokňažník – Vládca Krvavého ohňa
Séria Černokňažník 1.
Autor: Juraj Červenák
Vydavateľstvo: Artis Omnis
Rok vydania: 2021
Ilustrácie: Michal Ivan
Počet strán: 720
Väzba: pevná s prebalom
ISBN: 978–80–8201–101–5


Knihu Černokňažník – Vládca Krvavého ohňa si môžete kúpiť napríklad v Martinuse momentálne so zľavou 4 %, pre podrobnosti kliknite na tento link


Súvisiace linky

Recenzia – Juraj Červenák: Černokňažník 1, Vládca krvavého ohňa

Predstavujeme – Juraj Červenák: Černokňažník – Vládca Krvavého ohňa


20. októbra 2021
Fandom SK
Zdroj informácií