Súťaž o knihu Alexandry Pavelkovej Štyria mačkatieri s podpisom autorky

Štyria mačkatieri - obálka
Štyria mačkatieri - Žabko Superkocúr
Štyria mačkatieri s podpisom autorky a spoluautorov

Pred mesiacom vyšla vo vydavateľstve Slovart kniha Alexandry Pavelkovej s názvom Štyria mačkatieri, ktorá je určená deťom každého veku. Ak chcete, aby táto kniha plná malých aj veľkých mačiek, ich dobrodružstiev a zlodružstiev s parádnymi ilustráciami a navyše s nielen s podpisom autorky, ale aj s odtlačkami labiek všetkých spoluautorov skončila na vašom gauči, stačí správne odpovedať na štyri súťažné otázky a mať trocha šťastia pri žrebovaní.

Viac informácií o knižke nájdete napríklad na webe Štyria mačkatieri.


Upozornenie: Svojou účasťou v súťaži súťažiaci vyjadruje svoj súhlas so spracovaním jeho osobných údajov pri úkonoch súvisiacich so súťažou. Tí súťažiaci, ktorí pošlú nevyplnený formulár alebo viac ako jeden vyplnený formulár, budú zo súťaže vyradení bez nároku na záverečné žrebovanie o výhercovi.


Súťažné otázky:

(Vaša odpoveď je zaslaná, pokiaľ sa pod červeným tlačidlom ODOSLAŤ objaví zelené hlásenie: Vaša odpoveď bola zaslaná. Výsledky súťaže oznámime 4. 12. 2019.)

Uzávierka súťaže je 3. 12. 2019 o 12:00 hod. Po uzávierke sa už súťažné otázky nezobrazia.


Štyria mačkatieri
Autorka: Alexandra Pavelková
Ilustrácie: Ľudmila Žoldáková
Vydavateľstvo: Slovart
Rok vydania: 2019
Väzba: pevná
Jazyk: slovenský
Počet strán: 176
ISBN: 9788055641522

Knihu Štyria mačkatieri nájdete napríklad aj na Martinuse, momentálne so zľavou 12 %, pre podrobnosti kliknite na tento link


Súvisiace linky

Pozvánka: Krst knihy Štyria mačkatieri od Alexandry Pavelkovej

Predstavujeme – Alexandra Pavelková: Štyria mačkatieri

Web Štyria mačkatieri


27. novembra 2019
Fandom SK