Predstavujeme - Zuska Stožická: Labute neplačú

Labute neplačú

Vo vydavateľstve Artis Omnis vychádza o pár dní poviedková zbierka známej slovenskej autorky Zusky Stožickej s názvom Labute neplačú.


Anotácia

Tretia zbierka poviedok Zusky Stožickej prináša obrazy z hĺbok vesmíru, exotických vzdialených planét, ale aj z miest blízkych a známych, ktorými prechádzame každý deň a napriek tomu nepostrehneme všetky ich tajomstvá. Pestrosť prostredí a nálad jednotlivých príbehov spája autorkina bohatá imaginácia, hravý jazyk a presvedčivá psychologická drobnokresba. Pri správnom dávkovaní môžu pôsobiť ako povzbudzujúci prostriedok pre všetkých, na ktorých dolieha sivosť reality.

Tretia zbierka poviedok Zusky Stožickej prináša obrazy z hĺbok vesmíru, exotických vzdialených planét, ale aj z miest blízkych a známych, ktorými prechádzame každý deň a napriek tomu nepostrehneme všetky ich tajomstvá. Pestrosť prostredí a nálad jednotlivých príbehov spája autorkina bohatá imaginácia, hravý jazyk a presvedčivá psychologická drobnokresba. Pri správnom dávkovaní môžu pôsobiť ako povzbudzujúci prostriedok pre všetkých, na ktorých dolieha sivosť reality.

Knihu Labute neplačú si môžete objednať v predpredaji napríklad v Martinuse momentálne so zľavou 14 % (zľava platí do 27. 9. 2023), pre podrobnosti kliknite na tento link


Ukážka z knihy

Pre zobrazenie ukážky kliknite na link: Ukážka z knihy Zusky Stožickej Labute neplačú


Podrobnosti o knihe

Labute neplačú
Žáner: scifi, fantasy
Autorka: Zuska Stožická
Vydavateľstvo: Artis Omnis
Rok vydania: 2023
Jazyk: slovenský
Počet strán: 272
Väzba: pevná
ISBN: 978–80–8201–191–6


O autorke

Zuska Stožická (1982) je oceňovaná autorka poviedok na hraniciach žánrov science-fiction a fantasy, inšpirovaných dômyselnosťou prírody, poetikou mýtov a rozprávok, ako aj rozmanitosťou medziľudských vzťahov nášho sveta. Publikuje už viac ako dvadsať rokov ̶ v časopisoch, antológiách a zborníkoch (do roku 2007 pod dievčenským menom Minichová), ako aj v samostatných poviedkových zbierkach Črepiny z oblohy (2007) a Mamut farby malinového lekváru (2015). Bola spoluzostavova­teľkou antológie slovenskej sci-fi Dotyky budúcnosti (Artis Omnis 2014). Niektoré jej práce vyšli v preklade do češtiny, poľštiny, angličtiny, nemčiny, filipínčiny a medzinárodného jazyka esperanto. V civilnom povolaní sa venuje oblasti podpory otvorenej vedy.


Súvisiaci link

Ďalšie články o tvorbe Zusky Stožickej na Fandom.sk


5. septembra 2023
Fandom SK - PR
Zdroj informácií