Predstavujeme - Stephen King: Rozprávka

Rozprávka

Vo vydavateľstve Ikar o niekoľko dní vychádza v slovenčine rozprávka, ktorá vôbec nie je pre deti.


Anotácia

Charlie je obyčajný chlapec, ale ak chce zachrániť svet, musí sa stať hrdinom.

Charlie Reade vyzerá ako bežný stredoškolák. Vyniká v športe a je aj celkom šikovný žiak. V živote to však nemal ľahké. Mal len desať rokov, keď ho autonehoda pripravila o mamu a otec sa zo žiaľu dal na pitie. Charlie sa preto musel naučiť starať sám o seba. V sedemnástich sa spriatelí s Howardom Bowditchom, pustovníkom z veľkého domu na kopci, ktorý stráži mohutný pes. Najviac ho však zaujme kôlňa za domom, z ktorej vychádzajú čudesné zvuky, akoby sa odtiaľ pokúšal ujsť hrozivý tvor. Keď pán Bowditch zomrie, zanechá Charliemu dom, zlatý poklad a nahrávku neuveriteľného príbehu, ktorý vystaví sedemnásťročného chlapca ďalšej ťažkej skúške. V kôlni sa totiž nachádza portál do iného sveta. Obyvatelia tejto ríše sú v ohrození, ich panovníci sa chystajú zničiť nielen svoj svet, ale aj ten Charlieho. V paralelnom vesmíre, kde sa na oblohe predbiehajú dva mesiace a kde k oblakom čnejú veže paláca objavuje podzemné väzenia, súboje na život a na smrť a tiež magické slnečné hodiny, ktoré dokážu vrátiť čas.


Knihu Rozprávka si môžete predobjednať napríklad v Martinuse momentálne so zľavou až 14 % (zľava platí do 23. 10. 2023), pre podrobnosti kliknite na tento link


Ukážka z knihy


Podrobnosti o knihe

Rozprávka (orig.: Fairy Tale)
Žáner: fantasy, horor
Autor: Stephen King
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2023
Jazyk: slovenský
Preklad: Marína Gálisová
Počet strán: 656
Väzba: pevná
ISBN: 9788055191232


6. októbra 2023
Fandom SK - PR
Zdroj informácií