Výsledky súťaže o podpísanú Knihu roka 2016 - Medzi nami

Medzi nami - obalka res

Spolupráci s vydavateľstvom Artis Omnis sme pre vás pripravili súťaž o knihu Alexandry Pavelkovej Medzi nami, ktorá získala cenu Kniha roka ® 2016 v ankete Knižnej revue a momentálne je nominovaná na Cenu Akadémie SFFH 2016 v kategórii Poviedková kniha. Táto zbierka poviedok žánru science fiction a urban fantasy s osobným venovaním a podpisom autorky mohla byť vaša, ak ste správne odpovedali na tri súťažné otázky. No a ak ste mali trocha šťastia pri žrebovaní.

Ako bonus ste mohli do formulára napísať aj krátky text venovania, ktoré si priali v knihe.


Súťažné otázky:

  1. Anketa Kniha roka ® už má za sebou 26 ročníkov. Koľkýkrát túto anketu vyhrala kniha žánru fantastiky?

    Správna odpoveď: prvý

  2. Poviedky akých žánrov obsahuje zbierka Medzi nami?

    Správna odpoveď: sci-fi a urban fantasy

  3. V ktorom vydavateľstve vyšla kniha Medzi nami??

    Správna odpoveď: Artis Omnis

Skoro všetky odpovede boli správne. Z nich sme vyžrebovali súťažiaceho, ktorým je Peter Kulich z Detvy. Srdečne gratulujeme a pokiaľ výherca uviedol do formulára správnu adresu, čoskoro môže očakávať balíček od redakcie Fandom.sk.


Ak ste nevyhrali, nezúfajte.

Knihu Medzi nami si môžete kúpiť v Martinuse momentálne so zľavou 5 %, pre podrobnosti kliknite na tento link

Knihu si môžete dať podpísať v sobotu 29. 4. 2017 na SlavCone, kde sa Alexandra Pavelková v rámci programu zúčastní panelovej diskusie vydavateľstva Artis Omnis a o 15:00 v rámci Literárnej línie uvedie svoj rýchlokurz pre začínajúcich spisovateľov.

Alebo môžete počkať na ďalšiu súťaž, ktorú pripravíme onedlho.


Podrobnosti o knihe

Medzi nami
Žáner: sci-fi, urban fantasy
Autorka: Alexandra Pavelková
Vydavateľstvo: Artis Omnis
Rok vydania: 2016
Jazyk: slovenský
Väzba: pevná
ISBN: 9788089718665


Súvisiace linky

Pozvánka: SlavCon 2017

Súťaž o podpísanú knihu roka 2016 – Medzi nami

V Knihe roka 2016 zvíťazila fantastika – Medzi nami od Alexandry Pavelkovej

Nominácie na cenu Akadémie SFFH 2016

Recenzia – Alexandra Pavelková: Medzi nami (rec. Jozef Girovský)

Recenzia – Alexandra Pavelková: Medzi nami (rec. Ján Blažovský)

Ukážka z knihy Alexandry Pavelkovej Medzi nami

Pozvánka: Červenák a Pavelková budú krstiť na SlavCone


25. apríla 2017
Fandom SK