Výsledky súťaže o knihu Žena s labutí

Žena s labutí - obálka

Žena s labutí je poslednou knihou tetralógie Lehké fantazijno, v ktorom zostavovateľky predstavili známe i menej známe autorky fantastiky z Česka a Slovenska. Ak ste chceli vyhrať túto krásnu knihu z vydavateľstva Fortna, stačilo, ak ste správne odpovedali na štyri otázky a mali ste trocha šťastia pri žrebovaní.


Súťažné otázky

  1. Ktorá známa česká spisovateľka bola spolueditorkou kníh v projekte Lehké fantazijno?

    Správna odpoveď: Františka Vrbenská.

  2. Ako sa volajú jednotlivé diely tejto tetralógie?

    Správna odpoveď: Žena se lvem, Žena se sovou, Žena s drakem, Žena s labutí.

  3. Ktorá slovenská autorka nemá svoju poviedku v knihe Žena s labutí?

    Správna odpoveď: Katarína Soyka.

  4. Podľa čoho dostali názvy jednotlivé časti tetralógie?

    Správna odpoveď: podľa tarotových kariet.


Do redakcie prišlo veľa odpovedí, ale nie všetky boli správne. Najviac ste sa mýlili v druhej otázke, pretože mnohým by sa páčila kniha, ktorá by sa volala Žena s jednorožcem. Možno snáď nabudúce – a možno stačí dávať lepší pozor na nápovedy, ktoré sa nachádzajú v odporúčaných linkoch pod každou našou súťažou.

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali súťažiacu, ktorou je Romina S. z Prievidze. Výherkyni srdečne gratulujeme a pokiaľ do súťažného formulára uviedla správnu adresu, onedlho môže očakávať balíček od redakcie Fandom.sk.


Ak ste nevyhrali, nezúfajte. Knihu si môžete kúpiť aj v slovenských zásielkových kníhkupectvách.

Alebo sa zapojte do ďalšej z našich knižných súťaží, ktoré pripravíme čoskoro.


Žena s labutí
Antológia českej a slovenskej ženskej fantastiky
Žáner: fantasy, science-fiction, horor
Vydavateľstvo: Fortna
Rok vydania: 2018
Väzba: pevná
Počet strán: 348
Ilustrácie: Jaroslav Svoboda
Obálka: Jana Šouflová
ISBN: 9788090707023


Súvisiace linky

Súťaž o knihu Žena s labutí

Recenzia: Žena s labutí

Žena s drakem vám spríjemní zimné večery

Recenzia: Žena s drakem – číha, číha drak (Monika Secentity Kandriková)

Dračia záložka do knihy – opis a ukážka

Dračí náhrdelník – opis a ukážka

Reportáž: Fénixcon 2017

Recenzia: Žena se sovou – ktorá nás stráži (Monika Secentity Kandriková)

Recenzia: Žena se sovou (Ján Blažovský)

Predstavuje sa Žena se sovou

Esej: Fantastické ženy na Slovensku 1. časť

Esej: Fantastické ženy na Slovensku 2. časť

Recenzia: Žena se lvem

Recenzia: Žena se lvem… a lev zareval


20. septembra 2018
Fandom SK