Výsledky súťaže o knihu Isaaca Asimova Ja, Robot

Ja, robot

Ja, Robot je kultová zbierka deviatich poviedok od jedného z najvýznamnejších spisovateľov histórie Isaaca Asimova, ktorá prednedávnom vyšla v slovenskom preklade vo vydavateľstve Lindeni. Táto vynikajúca scifi mohla zakotviť aj vo vašej knižnej poličke, stačilo správne odpovedať na štyri súťažné otázky a mať trocha šťastia v žrebovaní.


Súťažné otázky

  1. Koľko poviedok obsahuje kniha Ja, Robot?

    Správna odpoveď: 9.

  2. Ktorý autor použil vo fantastickej literatúre prvýkrát slovo robot?

    Správna odpoveď: Karel Čapek.

  3. Koľko zákonov robotiky uviedol do fantastiky Isaac Asimov v knihe Ja, Robot?

    Správna odpoveď: 3.

  4. Ako znie prvý zákon robotiky?

    Správna odpoveď: Robot nesmie ublížiť človeku ani svojou nečinnosťou dopustiť, aby sa mu ublížilo.


Otázky boli veľmi ľahké. Napriek tomu všetci zvládli správne odpovedať iba na prvú z nich a pri tých ostatných niektorí triafali, ako prišlo. Škoda, že nezarolovali aspoň na koniec článku o vyhlásení súťaže, pretože indícií pre správne odpovede sme v ňom poskytli viac ako dosť.

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali súťažiacu, ktorou je Nika Gregorová. Výherkyni srdečne gratulujeme a ak do formulára napísala správnu adresu, čoskoro môže očakávať poštu.

Ak ste nevyhrali, nezúfajte.

Knihu Ja, robot si môžete kúpiť napríklad v Martinuse momentálne so zľavou 5 %, pre podrobnosti kliknite na tento link

Alebo si počkajte na ďalšiu našu knižnú súťaž.


Ja, robot (orig. I, Robot)
Žáner: science fiction
Autori: Isaac Asimov
Vydavateľstvo: Lindeni
Rok vydania: 2021
Jazyk: slovenský
Preklad: Patrick Frank
Počet strán: 264
Väzba: viazaná s laminovaným poťahom
EAN: 9788056623091


Súvisiace linky

Súťaž o knihu Isaaca Asimova Ja, Robot

Recenzia – Isaac Asimov: Ja, Robot

Predstavujeme – Isaac Asimov: Ja, Robot


23. septembra 2021
Fandom SK
Zdroj informácií