Výsledky súťaže o audioknihu Terryho Pratchetta - Stráže! Stráže!

Audiokniha-Straze-Straze-Terry-Pratchett

České vydavateľstvo OneHotBook sa podujalo na priblíženie kníh obľúbeného autora Terryho Pratchetta vo forme audiobookov. Momentálne môžete dostať do svojich slúchadiel už štyri knihy zo sveta Zemeplochy, vrátane príbehu o kapitánovi Elániovi a jeho Nočnej hliadke. Ak túžite po tom vypočuť si túto humornú a zároveň temnú fantasy na vlastné uši, stačilo, ak ste správne odpovedali na štyri otázky a mali ste mať trochu šťastia pri žrebovaní.


Súťažné otázky

  1. Ako sa volá nováčik Nočnej hliadky, ktorý nastúpil do služby práve v tejto knihe?

    Správna odpoveď: Karotka.

  2. V ktorom meste sa odohráva dej knihy?

    Správna odpoveď: Ankh-Morpork.

  3. Ktorý český herec načítal túto audioknihu?

    Správna odpoveď: Jan Zadražil.

  4. Čo interpret používal ako pomôcku pri príprave textu na odlíšenie jednotlivých postáv?

    Správna odpoveď: pastelky.


Otázky boli veľmi ľahké a absolútna väčšina súťažiacich odpovedala správne. Možno im v tom pomohli nápovedy, ktoré sa nachádzajú v odporúčaných linkoch pod každou našou súťažou.

Zo správnych odpovedí sme vyžrebovali súťažiaceho, ktorým je Erik Zitto. Výhercovi srdečne gratulujeme a ak do formulára napísal správnu e-mailovú adresu, čoskoro môže očakávať poštu.


Ak ste nevyhrali, nezúfajte.

Audiokniha Stráže! Stráže! je okamžite dostupná na stiahnutie na Audiolibrix

Audioknihu Stráže! Stráže! si môžete ihneď stiahnuť aj na Martinuse, pre podrobnosti kliknite na tento link


Stráže! Stráže!
Žáner: fantasy
Autor: Terry Pratchett
Preklad: Jan Kantůrek
Vydavateľstvo: OneHotBook
Jazyk: český
Interpret: Jan Zadražil
Formát: MP3 na stiahnutie (826 MB), 2 CD
Dĺžka nahrávky: 13 hodín, 49 minút
EAN: 8594169481869


Súvisiace linky:

Súťaž o audioknihu Terryho Pratchetta – Stráže! Stráže!

Recenzia – Terry Pratchett: Stráže! Stráže! – audiokniha

Rozhovor: Fanúšik Terryho Pratchetta Jan Zadražil hovorí o svojej práci na audioknihe Stráže! Stráže!


18. decembra 2019
Fandom SK