Výsledky čitateľského hlasovania za Poviedku Istroconu 2016

Zborník súťaže Poviedka Istroconu

Súťaž Poviedka Istroconu rozšírila počet porotcov o jedného, a to najväčšieho: čitateľskú verejnosť.

V prvej polovici augusta mali aj čitatelia možnosť zapojiť sa do hlasovania o najlepšiu poviedku. Hlasy čitateľov určili poradie, podľa ktorého sa poviedkam prideľujú body: Poviedka s najväčším počtom hlasov dostáva 10 bodov, druhá poviedka 9 až po poslednú poviedku, ktorá dostáva 2 body. Tieto body sa teraz prirátajú k bodom od odbornej poroty, ktorej členmi sú šéfredaktor časopisu Pevnost Martin Fajkus, šéfredaktorka denníka Fandom.sk Alexandra Pavelková a šéfredaktor časopisu Jupiter Martin Králik.

Celkové výsledky súťaže budú vyhlásené na Istrocone 2016.


Ako teda rozhodli o poradí čitatelia a koľko porotcovských bodov poviedkam pridelili?

  • Impérium asi vracia úder (Marian Kubicsko) – 10 bodov
  • Kufor (Naďa Vojteková) – 9 bodov
  • Pohrdání (Vojtěch Žák) – 8 bodov
  • Prípad vraždy, ktorá sa nikdy nestala (Ana Olejárová) – 7 bodov
  • Dlh (Ján Gálik) – 6 bodov
  • Dažďové paličky (Jela Abasová) – 5 bodov
  • Účel i jed posvětí (Tereza Holubová) – 4 body
  • Vyslanci zo západu (Peter Kalva) – 3 body
  • Revitalizácia (Martin Kochlica) – 2 body

Graf s reálnym počtom bodov od jednotlivých hlasujúcich:

To, či sa hlasujúci čitatelia zhodli s porotou sa dozviete na Istrocone 2016, kde budú oznámené výsledky súťaže a slávnostné vyhlásenie víťaza.

Najnovšie aktuality o súťaži Poviedka Istroconu sa dozviete aj na facebookovskej stránke súťaže.

Zároveň ďakujeme čitateľom za ich doterajšiu priazeň.


8. septembra 2016
Fandom SK