Týždeň geeka č. 93 - Hanna vymýšľa, Divný doktor, návšteva z Japonska a cesta na Mars

Týždeň geeka

V úvode videotýždenníka pre geekov č. 93 si zopakujeme teóriu relativity. Dobrá správa je, že nás čakajú štyri anime na spôsob Camerona. Málo vám bolo Godzilly? Príde ďalšia. Málo bolo Cumberbatcha? Hádajte čo. Do kín prichádza s novými návštevníkmi Jean Reno a o niečo menej veselé je to vyzerá byť tam, kde sa hrá o tróny. Novinky čakajú aj zo sveta komiksov a animákov, a fanúšikovia Lucifera, Gaimana a Pratchetta si môžu začať obhrýzať nechty. Svetlo sveta uzrela ďalšia slovenská knižka, ktorú si každý môže stiahnuť zadarmo. Na svoje si prídu aj hráči, a je si z čoho vyberať. A nezabudnite prísť na SlavCon. Okrem iného bohatého programu sa tam bude aj krstiť a môžete tam stretnúť aj redakciu Fandom.sk.

Na záver vás čaká vyhodnotenie úlohy z minulého dielu a nová spoločenskoher­ná úloha.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 93 – Hanna vymýšľa, Divný doktor, návšteva z Japonska a cesta na Mars

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Jolana vs. Sloboda Jeleňov a ďalšie príbehy z Flufilonu (e-kniha)

Doctor Strange – Official Trailer

Trailer シン・ゴジラ

Návštěvníci 3: Revoluce

Game of Thrones Season 6: Trailer 2

Mission to Mars 2049

Ghostbusters – Announce Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


20. apríla 2016
Marek Čabák a Juraj Búry