Týždeň geeka č. 85 - Alica, Chronos, Tváre, Zaklínači

Týždeň geeka

Ako voláte trištvrťové nohavice vy? Ak ste teraz zostali v šoku, vysvetlenie dostanete v 85. časti týždenného spravodajstva pre geekov. Na začiatku, bohužiaľ, najsmutnejšia správa pre všetkých, hlavne tých, ktorí aj čítali jeho knihy. Z ponuky dvoch trailerov na ďalšie seriálové pokračovanie si táto redakcia vyberá tú temnejšiu časť. S rožkami. Z ďalších dvoch filmových trailerov si tiež môžete vybrať svoju obľúbenú krásku – Miu alebo Emmu. Ak si vyberiete obe, máte vyhraté. Študentský Chronos je vraj už dokončený a dostupné je už aj Spektrum fantázie. A taktiež si môžete spraviť rýchlokurz pre zaklínača, a ani nie tak ďaleko. A ak sa vám na záver žiadne protikúzlo nepodarí, aspoň strávite príjemnú dovolenku.

Na záver vyhodnotenie minulej úlohy a vyhlásenie novej, básnickej.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom alebo kliknite na živé odkazy v texte vyššie.


Týždeň geeka č. 85 – Alica, Chronos, Tváre, Zaklínači

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Spektrum fantázie

Colonia Official Trailer 2

Marvel's Dare­devil – Season 2 – Official Trailer – Part 1

Alice Through the Looking Glass Extended Spot

Game of Thrones Season 6: Hall of Faces Tease

Witcher School larp in Moszna Castle

Chronos


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


24. februára 2016
Marek Čabák a Juraj Búry