Týždeň geeka č. 81 - Superžena, tróny, whoception a kadiace psy

Týždeň geeka
chris bordac

Nové tričko! Hoci sme si už zvykli na príjemný ksichtík moderátora Mareka Čabáka, v 81. časti týždenníka pre geekov ho vystrieda iná usmievavá tvárička a iné veselé tričko, lebo zmena je život a jeden chlap a jedno tričko proste občas nestačí. No nielen forma, ale aj obsah má svoje čaro. A tak sa okrem dievčat a slabozrakých fanúšikov Strážcov galaxie potešia aj fanúšikovia Hry o tróny všeobecne. Ďalšie krásne tričko a kopu info k tomu predvedie vo videu Kevin Smith. Svet Whoviánov však čakajú mierne otrasy. Že vraj sa dožijeme nového cyberpunkového seriálu so všetkými povinnými klišé, ale my veríme len tomu, čo vidíme, a tak si zatiaľ fajkáme Gal Gadot, novú hru a nové projekty.

Na záver vyhodnotenie minulej úlohy a nová úloha hlavne pre gurmánov. Táto redakcia si zvykne pri jedle čítať, takže do súťaže sa nezapája.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom alebo kliknite na živé odkazy v texte vyššie.


Týždeň geeka č. 81 – Superžena, tróny, whoception a kadiace psy

Moderuje Chris Bordáč.


Súvisiace linky

Wonder Woman: First Movie Footage – Gal Gadot, Chris Pine

Game of Thrones Season 6: Lannister Battle Banner

Game of Thrones Season 6: Targaryen Battle Banner

Game of Thrones Season 6: Stark Battle Banner

Neighbors 2 – Official Trailer

Tom Clancy’s The Division – Trailer

CLOWN: Pád pomsty – Official Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


27. januára 2016
Marek Čabák a Juraj Búry