Týždeň geeka č. 209 - San Diego Comic Con špeciál!

Popkast redakcia

Najnovšia 209. časť týždenníka pre geekov je venovaná najmä bohatej nádielke správ a uputávok z Comic Conu 2018. Kto mohol, vychrlil práve pri tejto príležitosti to najlepšie, čo chystá. Nuž, či je skutočne na čo sa tešiť, posúďte sami. Možno konečne pochopíme Shazam!, zmočíme sa s Kvakvamanom a skontrolujeme, či sú hrané zadné partie obtiahnuté latexom rovnako lesklé ako kreslené. Znova si pripomenieme starú dobrú Godzilu, starého dobrého Gaosa, Mothru a možno príde aj Gamera a X-príšera z vesmíru. Z druhých dielov sa tešíme na Iron Sky a Fantasticke dzike džviri a tých nastávajúcich by mohlo zaujať Sklo, ak bude Bruce ako brús. Zo seriálov vypichnime Nightflyers, doktorku, Discovery, Orville a nesmieme zabudnúť na kopec filmových a seriálových animákov a fanfilmy. Zo sveta knihy by vás mohol zaujať jeden projekt Albatrosu.

V závere nájdete vyhodnotenie pirátskej úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň Geeka č. 209 – San Diego Comic Con špeciál!

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

OVERLORD – J. J. Abrams film trailer

Titans official Trailer

Godzilla: King of the Monsters – Official Trailer

SHAZAM! Trailer

Aquaman – Official Trailer

Iron Sky The Coming Race Official Teaser

Glass Comic-Con Trailer

Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald – Official Comic-Con Trailer

Nightflyers Trailer

ORIGIN Official Trailer

Disenchantment Official Trailer

The Dragon Prince Teaser

Adventure Time | Finale Trailer

Star Trek: Discovery – Official Comic-Con Trailer

Comic-Con 2018 Official Trailer: THE ORVILLE – Season 2

Doctor Who: Series 11 Trailer

Star Wars: The Clone Wars Official Trailer

UNCHARTED – Live Action Fan Film (2018) Nathan Fillion

Deadpool The Musical 2 – Ultimate Disney Parody!


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


25. júla 2018
Marek Čabák a Juraj Búry