Týždeň geeka č 205 - Welcome to Marwen, Reprisal, Zoe, Ohnivé pero, Life is Strange 2

Popkast redakcia

Už 205. raz vám prinášame spravodajstvo z fantastických končín. Na úvod obligátna smrťácka otázka, ale hneď po nej vás čakajú najhorúcejšie správy. Fanúšikov vyleštenej hlavy a zakrvaveného tielka dozaista poteší prvá filmová uputávka. TG sa nezaobíde bez hororov, ba áno, aj na zombíkov dôjde, a ak si aj vy robíte malé diorámy, určite si nenechajte ujsť film o zbitom umelcovi. Pár filmov na otrepané, pardon, overené témy z dielne Netflixu by mohlo zaplniť vaše krátke letné večery. Potom tu máme ešte láskyplného androida, badlandslike postapo, ale kto by ohrdol blondínku v núdzi?. Pripomenieme si tiež dve literárne súťaže – ocenených poviedkarov jarného kola Ohnivého pera Q1 2018 a vyhlásenie Poviedky Istroconu 2018. V predposlednom bloku správ vás čakajú spoločenské a nespoločenské hry. Život je čudný, viete?

V závere nájdete vyhodnotenie folklórnej úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej pirátskej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č 205 – Welcome to Marwen, Reprisal, Zoe, Ohnivé pero, Life is Strange 2

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Víťaz Ohnivého pera Q1 2018

Poviedka Istroconu 2018

THE DEVIL'S DOORWAY Official Trailer

REPRISAL Official Trailer

BOARDING SCHOOL Official Trailer

Welcome to Marwen Trailer

THE NIGHT EATS THE WORLD Trailer

THE DOMESTICS Official Trailer

HOW IT ENDS Official Trailer

ZOE Official Trailer

TAU Official Trailer

OFFICE UPRISING Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


27. júna 2018
Marek Čabák a Juraj Búry