Týždeň geeka č. 200 - Prebraté správy

Popkast redakcia

Jubilejná dvestovka, to už je pekné číslo. Dvestoročný človek je už klasika, ale aby sa nejaký seriál, v slovenských podmienkach obzvlášť, dožil dvestého pokračovania, to už je dôvod na oslavu. Chlapci z POPkastu však neoslavujú, resp. oslavujú prácou. Ale ozaj? V každom prípade, aj v tejto oslavnej časti sa dozviete novinky o novom seriáli pre stredoškolských vrahov, o inom pre mladé čarodejnice a ďalších. Fanúšikovia DC si môžu zobrať podbradníky, pretože sa zasa chystá jeden celovečerne animovaný pohreb. Preventívne si zopakujte Doomsday. A BTW, všimnite si hudobný motív v avizovanom traileri. Ak vám ušiel film, kde sa Jackie Chan ide roztrhať, aby zachránil nevinnú dievčinu, pustite si uputávku. My sme už aj zabudli, o čom to bolo, aj keď to rozpučenie autom uviazlo v pamäti. Keďže Jackie sa ete aj vo svojom veku hrá na nerozbitného, Tom Cruise za ním nesmie zaostať a na nemožnú misiu sa ide podujať už šiestykrát. Čo chce Chris, je jedna vec, ale vy si pri sledovaní tohto traileru povedzte slovo: „FÚZY“!. Pripomeňme si odovzdávanie cien Akadémie SFFH a potom sa môžeme ísť zahrať so spoločenskými hra­mi.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie hľadacej úlohy.

Tvorcom „tégéčka“ srdečne gratulujeme a prajeme, aby sme takto o dva roky kričali: Spart… Tristoooo!!!

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 200 – Prebraté správy

Moderuje Juraj Búry a Rado Marek, občas sa mihne Chris Bordáč.


Súvisiace linky

Charmed (The CW) Trailer HD – 2018 Reboot

The Death Of Superman – Official Trailer

Mission: Impossible – Fallout (2018) – Official Trailer

DEADLY CLASS Official First Look Trailer

Bleeding Steel (2018 Movie) Official Trailer

Sense8: The Series Finale – Official Trailer

Reportáž: Svět knihy a Ceny Akadémie SFFH za rok 2017

Výsledky Ceny Akadémie SFFH za rok 2017


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


23. mája 2018
POPkast