Týždeň geeka č. 197 - Venom, Stranger Things, Lego, Tomb Raider a Bleach

Popkast redakcia

Aj keď 197. časť týždenníka pre geekov začína kolieskovými korčuľami, v skutočnosti sa pomalým ale istým krokom blížime k okrúhlej dvestovke, ktorá vo svete scifi už len niečo znamená.

Ako sme spomínali minulý týždeň, medzi hosťami očakávaného Slavconu nastala istá nepriaznivá zmena. Priaznivo na geekovskú sústavu však môžu pôsobiť ďalšie novinky: trailer na Venoma či ďalšie scifíčka, animaniaci sa navyše môžu spotiť pri uputávke na hraný Bleach. Začala sa robiť tretia séria už celkom familiárne pôsobiacich Stranger Things a zo seriálov by vás mohol zaujať animák zo sveta Star Wars. Aj v literatúre máme čosi nového: Petr Heteša sa pýta, co to žere. „Vás ne, teto, vás ne“. Len či naozaj. A ešte ale musíme prísť na to, kde to spí. Hráči budú unikať, hľadať, pátrať alebo sa zmenia na bohov. Z herných polí tu však toho nájdete oveľa viac. A čože by to bolo za tégéčko bez linku na kickstarter?

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie rozbitej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 197 – Venom, Stranger Things, Lego, Tomb Raider a Bleach

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

VENOM – Official Trailer

Kin trailer

Hover official trailer

Bleach Trailer

SHARP OBJECTS Official Trailer

STRANGER THINGS 3 Official Teaser Trailer

Fireball Island: The Curse of Vul-Kar

Adventure Time: Pirates of the Enchiridion Official Trailer

LEGO The Incredibles Official Trailer

Shadow of The Tomb Raider – The End of The Beginning


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


2. mája 2018
Marek Čabák a Juraj Búry