Týždeň geeka č. 187 - Ready Player One, Incredibles 2, Krv prvorodených, Witcher 3

Týždeň geeka

Úvod 187. dielu týždenníka pre geekov sa nesie v znamení celkom trefnej definície novinárskeho remesla. Marek v strašne dobrom tričku vás okrem toho poinformuje o novinkách zo svetových a domácich fantastických končín. Násť, prípadne viacročných iste zaujme trailer s pripraveným hráčom. Násť, prípadne menejroční, prípadne ktokoľvek, komu sa páčila jednotka, tu majú tiež čosi. Potešia sa afrogrécki milovníci historických seriálov a fanúšikovia šibnutých hororových vizuálov. Bombou týždňa je však správa o pripravovanom domácom seriáli, ktorý hádam aj nás, skeptikov, pohne k sledovaniu súčasnej slovenskej televíznej tvorby. Autorovi knižnej predlohy Jurajovi Červenákovi zo srdca prajeme, aby to dobre dopadlo. Príťažlivé novinky čakajú aj aktívnych a pasívnych obdivovateľov herných svetov.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej nepríjemnej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 187 – Ready Player One, Incredibles 2, Krv prvorodených, Witcher 3

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Ready Player One Trailer

Incredibles 2 Olympics Sneak Peek

A Series Of Unfortunate Events – Season 2

Troy: Fall Of A City Trailer Season 1

Shadowhunters Season 3 Trailer Clace's Fate

HUNT DOWN THE FREEMAN

The Witcher 3 HD Reworked Project


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


21. februára 2018
Marek Čabák a Juraj Búry