Týždeň geeka č. 185 - Výsledky FÓR 2017, Ant Man, Jessica Jones, King, Far Cry

Týždeň geeka

V úvode 185. dielu týždenníka pre geekov moderátor Marek Čabák dokáže, že sa so svojím pracovným nástrojom dokáže obracať naozaj parádne. A prinesie kopec zaručene overených správ, napríklad zo života hmyzu. Ak aj vy za najsexy upíra všetkých čias považujete Erica, určite vás poteší akčná gangsterka z budúcnosti s North-manom a Ant-manom. Dôjde aj na mrazivé rodinné horory a na také, ktoré obľubujú fanúšikovia fujscén s pavúkmi. Fuj! My sa napríklad tešíme na ďalšiu sériu príhod večne nacenganej siláčky a možno aj na jednu klasickú kingovku. A nakoniec postapo seriál o tom, že by teenageri kvôli smrtiacemu dažďu nemali vychádzať von. A však… oni aj tak sedia doma pred kompom… Medzi správami z domova si pripomenieme výsledky našej ankety Fantastická osobnosť roka 2017. Samozrejme, ani v tejto časti nesmú chýbať sugestívne uputávky z herných svetov.

V závere nájdete vyhodnotenie úlohy z minulého týždňa a vyhlásenie novej béčkovej a céčkovej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 185 – Výsledky FÓR 2017, Ant Man, Jessica Jones, King, Far Cry

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Výsledky ankety Fantastická osobnosť roka 2017

Ant-Man and the Wasp Trailer

Mute trailer

Hereditary Trailer

Unsane Trailer

7 GUARDIANS OF THE TOMB Official Trailer

JESSICA JONES Season 2 Official Trailer

CASTLE ROCK Official Super Bowl Promo Trailer

The Rain Trailer Season 1

Far Cry 5 – Story Trailer

Far Cry 3 Classic Edition: Announcement Trailer


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


7. februára 2018
Marek Čabák a Juraj Búry