Týždeň geeka č. 177 - Avengers: Infinity War, Последний богатырь, Ninja Batman, TES: Online

Týždeň geeka

Vonku sneží, na cestách sa šmýka,
pozrite si s nami týždeň geeka.

Vítame vás pri sledovaní 177. časti týždenníka pre fanúšikov fantastiky. Hneď na začiatku vás upúta uputávka na film Boj snežného pluhu s občanom. Okrem toho sa môžete tešiť na kopec noviniek z našich, t. j. geekovských končín. Pripomeňme si minulotýždňový trailer na Ein Kessel Buntes z produkcie Marvelu, zaujať by vás mohlo scifíčko so stále bojaschopným veteránom Jackie Chanom. Rusi sa zrejme dopočuli o vydaní Dračej cárovnej, lebo prichádzajú s vlastným spracovaním príbehu o Babe Jage, Bohatierovi a Koščejovi. Británia tiež znova načrela do svojej mytológie. Ak máte radi príbehy o Jackovi Ryanovi, možno vás poteší seriál s týmto hrdinom. Túto redakciu rozhodne poteší Bruce-sama. Samozrejme, pár zaujímavostí je tu aj pre hráčov, spoločenských aj nespoločenských.

Na konci je vyhodnotenie hravej úlohy z minulého týždňa a zadanie novej opytovacej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 177 – Avengers: Infinity War, Последний богатырь, Ninja Batman, TES: Online

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Marvel Studios' Avengers: Infinity War Official Trailer

BLEEDING STEEL Trailer

Posledný bohatier

BRITTANIA Official Promo Trailers

TOM CLANCY'S JACK RYAN Official Promo Trailer

Ninja Batman

Farewell – Behind the Scenes

The Elder Scrolls Online


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


6. decembra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry