Týždeň geeka č. 175 - Deadpool, Fantastic Beasts, Incredibles, Arrowverse, Doom a StarCraft zadarmo

Týždeň geeka

Na začiatku 175. časti týždenníka pre geekov očakávajte jazykové okienko. Ak žijete popkultúrou, môžete sa tešiť na televízny kurz maľovania s Bobom R. Deadpoolom, na pokračovanie San Andreas šmrncnuté King Kongom a Godzillou. Pokračovať bude aj upírsky animáčik pre teenagerov a rodinka ÚžasTných pre trochu odrastenejších. Niežeby sa aj dobré horory nedali ešte stokrát prepláchnuť letnou vodou. Ak sa vám páčili Fantastické zvieratá a aj vy ste ich hľadali, teoreticky sa veľmi netešte, lebo v tomto pokračovaní asi veľa zvieratiek nebude. Uvidíme. V HBO prišli s nápadom, že v novom seriáli môžete pomocou mobilnej aplikácie urobiť vrahom záhradníka vy sami, čo môže dopadnúť rovnako ako mišung Arrowa, Flasha, Superkočky a strašne mrchavej Felicity. Z ďalších seriálov by mohol zaujať ten, kde náš Jasoň Momoa bojuje proti nelegálnemu obchodu s rybami… alebo s kožušinami. V druhej polovici spravodajstva sa nachádzajú návody na prežitie pre hráčov. A hlavne zadarmo. A vôbec, hráte za Odboj alebo za Prvý rád?

Na konci je vyhodnotenie časopriestorovej úlohy z minulého týždňa a zadanie novej crossoverovej ú­lohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 175 – Deadpool, Fantastic Beasts, Incredibles, Arrowverse, Doom a StarCraft zadarmo

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

DEADPOOL 2 Official Teaser Trailer 2

RAMPAGE – OFFICIAL TRAILER

HOTEL TRANSYLVÁNIA 3: STRAŠIDELNÁ DOVOLENKA

Fantastic Beasts – The Crimes of Grindelwald First Look

THE INCREDIBLES 2 Teaser Trailer

Strangers 2

A Quiet Place Teaser Trailer

Mosaic Trailer

American Crime Story Season 2 Trailer

Frontier Season 2 Trailer

GODLESS Thematic Trailer – The Hunt

DCTV Crisis on Earth-X Crossover Teaser


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


22. novembra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry