Týždeň geeka č. 174 - Výsledky Ceny Fantázie, Batman, Marvel, Sherlock, AIR

Týždeň geeka

Najnovšiu 174. časť pravidelného videospravodajstva odštartuje anatomicko-filozofické zamyslenie. Ale nevyhnete sa niekoľkým trailerom: Zaujímavá by mohla byť komédia o tom, keď sa jedna hra zvrhne, akčná historická šikmooká rúbanica a možno aj animák o záhradných traslíkoch. Kto neverí, nech sa páči do Liptovskej Osady, prosím. Po poslednom výbornom animovanom Batmanovi a Harley Quinn prichádza DC s viktoriánskou témou Starý frfľoš vs. Jack R. Z ďalších a ďalších pokračovaní spomeňme napríklad Star Wars či Narniu, veď peniažky sa rýchlo rozkotúľajú. Zo seriálov by nás mohli zaujať až dve (!!!) záhadne unesené deti z nemeckej produkcie, dementi SHIELDu alebo paródia na seriály. Ak ste túto informáciu prehliadli, v sobotu sa udeľovali ceny MCF 2017. Srdečne gratulujeme Anke Olejárovej a ďalším oceneným. Z herného sveta vás tiež čakajú veci, z ktorých vám budú až oči prechádzať. A na záver jedna pozvánka.

Na konci je vyhodnotenie hororovej úlohy z minulého týždňa a zadanie novej časopriestoro­vej úlohy.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 174 – Výsledky Ceny Fantázie, Batman, Marvel, Sherlock, AIR

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Game Night Teaser Trailer

Sherlock Gnomes Trailer

BROTHERHOOD OF BLADES 2 Official Trailer

Batman Gotham by Gaslight Teaser Trailer

Dark – Official Trailer

Marvel's Agents of SHIELD Season 5 Preview Promo

HEWLOGRAM – sci-fi comedy short starring David Hewlett

Ascent – Infinite Realm – Reveal Trailer

Stationeers – Prepare to Launch


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


15. novembra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry