Týždeň geeka č. 170 - Y-GAMES 2017, Stranger Things, Akty X, DOGG, New Mutants, Carmilla

Týždeň geeka

Na začiatku 170. dielu týždenníka pre geekov sa dozviete návod, ako sa najlepšie premiestňovať Bratislavou. Okrem toho vás ale čaká kopa geekovských noviniek. Po krátkej reportáži z udalosti pre hráčov nasleduje ochutnávka návratov: druhej série strašidelne čudných vecí a MILF Gillian Anderson. Medzi ďalšími novinkami spomeňme objav, že ženy nepochádzajú zo Zeme, a komu je to málo, nech sa vrhne na nových mutantov. Ak ste to ešte nezistili sami, na našich stránkach sme začali uverejňovať obrázky zo súťaže Svet na tvoj obraz 2017, ktoré sa snažia získať vašu priazeň pri záverečnom hlasovaní. Taktiež pripomíname uzávierku poviedok Spektra Fantázie. Na záver ešte pár animovaných príjemností.

Na záver bude vyhodnotenie likvidačnej úlohy z minulého týždňa a zadanie novej úlohy, v ktorej oslovíte opačné pohlavie.

Upozornenie: Ak nestíhate evidovať všetky informácie spomenuté v relácii, venujte pozornosť linkom pod videom.


Týždeň geeka č. 170 – Y-GAMES 2017, Stranger Things, Akty X, DOGG, New Mutants, Carmilla

Moderuje Marek Čabák.


Súvisiace linky

Zatiaľ zverejnené obrázky zo súťaže Svet na tvoj obraz 2017

Stranger Things 2

THE X-FILES Season 11 Official Trailer

How to Talk to Girls at Parties Trailer 2

Tono S. STRACH – titulná skladba k filmu DOGG

The New Mutants Trailer

The Carmilla Movie


Ďalšie časti vám budeme prinášať pravidelne každú stredu, môžete sa tiež prihlásiť na ich odber priamo.

Príjemnú zábavu.


18. októbra 2017
Marek Čabák a Juraj Búry